מחשבון ליועצי משכנתאות

מחשבון ליועצי משכנתאות נועד לעזור ליועצים לחשב את ההחזרים החודשיים, את הריביות הממוצעות ואת כל החישובים הנדרשים, בשביל לבנות תמהיל משכנתא מתאים עבור הלקוחות. בשנים האחרונות ייעוץ משכנתאות הפך למקצוע פופולארי במיוחד. זהו אחד המקצועות שהתפתחו בתחילת שנות האלפיים, בהתאם לדרישת השוק.

זוגות צעירים שמעוניינים לקחת משכנתא, לא יכולים להתמודד עם דרישות הבנקים בעצמם. הרכבה של תמהיל המשכנתא וניסוח הבקשה להלוואה, דורשים ידע מעמיק של כל המסלולים הנמצאים כיום בשוק. בהתאם לכך, רבים מהלווים פונים לעזרה מקצועית בשביל לקבל את התנאים הטובים ביותר עבור ההלוואה.

יועצי משכנתאות עובדים במסגרת הבנקים במוסד פיננסי מתאים או כעצמאים. יועצים שעובדים כעצמאים, מספקים שירות שאינו תלוי במקום העבודה שלהם ללקוח. היועצים העצמאים מקבלים תשלום ישירות מהלקוח עבור הייעוץ, ועם הגדלת מעגל הלקוחות השמים הם הגבול מבחינת השכר והתנאים.

לימודי ייעוץ משכנתאות מתקיימים במסגרת המכללות השונות ברחבי הארץ. במסגרת תוכניות הלימוד בתחום תקבלו את כל הכלים הנדרשים בשביל לבנות את תמהיל המשכנתא המתאים עבור הלקוחות שלכם.

מחשבון ליועצי משכנתאות
לימודי ייעוץ משכנתאות

לימודי ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר כוללים הרצאות פרונטליות, סימולציות ודיונים, פרקטיקום והדרכה ועבודה מעשית בכיתה. במהלך הלימודים נתרגל הלכה למעשה איך לבנות תמהיל משכנתא מתאים, באמצעות מחשבון משכנתא וזכאות שיעמוד לרשותכם לאחר סיום הלימודים. כמו כן, במהלך ההכשרה תתלוו ליועץ משכנתאות בכיר בפגישה בפועל באחד הבנקים.

הקורס שלנו בייעוץ שלנו בייעוץ משכנתאות מתקיים במתכונת פרונטלית או דיגיטלית בהתאם לדרישות הסטודנטים. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מעולים שבאים מהשטח.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בייעוץ משכנתאות? רוצים להירשם ללימודים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן