מטבעות דיגיטליים הסבר

מטבעות דיגיטליים הם אחד מאמצעי התשלום המרכזיים ביותר כיום ברחבי העולם. מדובר במטבעות המשמשים למסחר, קנייה ומכירה של מוצרים, והם נסחרים בבורסה. מטבעות קריפטוגרפים אינם מיוצרים על ידי המדינה והם אינם בפיקוח של בנק מרכזי, מדובר במטבעות לא מבוזרים הפועלים באמצעות רשת הבלוקצ'יין והחוזים החכמים. המטבע המוכר ביותר הוא כמובן הביטקוין אבל במהלך השנים נוספו מאות ואלפי מטבעות חדשים לשוק.  משקיעים רבים מעוניינים להשקיע במטבעות דיגיטליים אבל אין להם השכלה הפיננסית  ואת הכלים הנדרשים לכך. לכן, במכללת אורין שפלטר פתחנו קורס ייחודי המכין אתכם בצורה מלאה להשקעה במטבעות קריפטוגרפים. במהלך הלימודים תרכשו כלים פרקטיים להשקעות מניבות ותלמדו הלכה למעשה איך הדברים עובדים בפועל.

מטבעות דיגיטליים הסבר

קורס קריפטו אונליין במכללת אורין שפלטר

קורס קריפטו אונליין במכללת אורין שפלטר, בנוי במתכונת ייחודית המותאמת ללמידה עצמית. מדובר במהפכה בתחום הלימוד הדיגיטלי, המאפשרת לכם ללמוד בקצב שלכם תוך מעקב צמוד של המכללה אחרי התקדמות הסטודנטים. הקורס מתאים במיוחד עבור משקיעים ואנשים המתעניינים בתחום המטבעות הדיגיטליים, ללא רקע בתחום או עם רקע בסיסי, המעוניינים לרכוש כלים פרקטיים להשקעות מניבות.  הקורס המקיף והיסודי שלנו סוקר את ההיסטוריה של שוק המטבעות הדיגיטליים, כולל מבט מקיף על מצב השוק כיום. במהלך הלימודים תלמדו את כל המונחים הנדרשים להבנת התחום, בלוקצ'יין וכריית מטבעות דיגיטליים, אתריום וחוזים חכמים ועוד שורה ארוכה של מונחים שיעזרו לכם לבנות תיק השקעות מושקע ואיכותי. כמו כן, נעבור אתכם על כל המטבעות המרכזיים המשמשים כיום בשוק.

לימודי קריפטו הדרך המהירה להשקעה החכמה

קורס מסחר בקריפטו אונליין שם דגש מרכזי על הצד הפרקטי של המקצוע. בהתאם לכך, מרצה הקורס איתי רוזנטל הוא אחד המומחים הגדולים ביותר בתחום, מתכנן פיננסי מוסמך, CFP. אתם זוכים ללמוד מאחד מאנשי המקצוע הטובים ביותר, בעל ידע ונסיון רב שמגיעים מן השטח.  מעוניינים להירשם ללימודי קריפטו במכללת אורין שפלטר? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן