מטבעות קריפטו חדשים

מסחר בקריפטו הוא אחד הערוצים המתקדמים ביותר בשנים האחרונות. במהלך השנים נכנסו לשוק מטבעות חדשים שמשנים לגמרי את ההבנה שלנו על עולם המטבעות הדיגיטליים ואת האופן שבו הדברים עובדים בפועל. אחת המהפכות של השנים האחרונות היא מהפכת האתריום והחוזים החכמים, שפתחה בפני משקיעים אפשרויות חדשות להשקעה.  כאשר פותחים את הרשימה של המטבעות הדיגיטליים שנסחרים כיום בבורסה, בגלובס או בכל פלטפורמה אחרת, נתקלים מייד ברשימה ארוכה מאוד המכילה עשרות מטבעות דיגיטליים שרובם לא מוכרים לציבור הרחב. המטבע המוכר ביותר הוא כמובן ביטקוין אבל ישנם עשרות מאות מטבעות אחרים הנסחרים בשוק הגלובלי. בשביל להשקיע בצורה חכמה צריך להכיר את השוק ואת המטבעות הנסחרים בו ואת כל המושגים הנדרשים להבנת התחום. בדיוק בשביל זה אנחנו מלמדים קורס פיננסי בנושא קריפטו המקנה לכם את כל הכלים הנדרשים להשקעות מניבות במטבעות דיגיטליים.

מטבעות קריפטו חדשים

קורס קריפטו אונליין

קורס קריפטו אונליין במכללת אורין שפלטר בנוי במתכונת של למידה עצמית. אתם מקבלים את כל החומר הנדרש עבור הלימודים ובהתאם לזמן העומד לרשותכם אתם מתקדמים במהלך הקורס. הלימודים במכללה מעניקים לכם את כל הכלים הפרקטיים הנדרשים להשקעה במטבעות דיגיטליים, ומקנים לכם הבנה של כל המונחים והמושגים המשרתים את התחום. במהלך הקורס תלמדו על טכנולוגיית בלוקצ'יין שעומדת בבסיס המסחר במטבעות דיגיטליים, על אתריום וחוזים וחכמים ומטבעות דיגיטליים נוספים, על ניהול סיכונים ועל ההבדל בין השקעה במטבעות דיגיטליים לבין השקעות אחרות. הקורס שלנו נועד עבור כל אחד ואחת מכם המעוניין להבין איך השקעות במטבעות דיגיטליים עובדים בפועל.

הרשמה ללימודי קריפטו במכללת אורין שפלטר

מעוניינים לקבל את הסילבוס המלא של מסלול הלימודים שלנו? מעוניינים לרכוש לימודי קריפטו במכללת אורין שפלטר? אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה שישמחו לעמוד לשירותכם.

דילוג לתוכן