מכללות לביטוח בצפון

לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי, מכינים אתכם בצורה הטובה ביותר למבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. לצורך ההכשרה תצטרכו בכל אחד מהמסלולים לעשות ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף לכך תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה.

במכללת אורין שפלטר יש לנו שלוחה מיוחד של לימודי סוכן ביטוח בצפון עבור תושבי האזור, עם הכנה מלאה למבחנים ועזרה במציאת עבודה בתחום. אנחנו שמים דגש מיוחד על פרקטיקה ובהתאם לכך אנחנו עובדים עם מרצים מעולים, שעובדים בפועל בעולם הביטוח ובמקצועות משיקים. אנחנו עוזרים לכם במציאת הסטאז' המתאים, ובסיום הלימודים למצוא עבודה.

העבודה בתחום הביטוח האלמנטרי, היא כסוכני ביטוח במסגרת החברות השונות בשוק או כעצמאים. המסלול הפנסיוני מכשיר אתכם לעבודה כסוכני ביטוח, יועצים או משווקים. במסגרת הלימודים בתחום אנחנו עוזרים לכם למצוא את המסלול המקצועי המתאים ביותר עבורכם.

מחפשים מכללה ללימודי ביטוח באזור הצפון? הגעתם אל המקום הנכון! פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו והבטיחו את מקומכם בסמסטר הבא.

מכללות לביטוח בצפון
קורסים מקצועיים בתחום הביטוח

במכללת אורין שפלטר יש לנו הכשרות מקצועיות בתחום הביטוח שניתן לעשות אותם בזמן קצר יחסית. יש לנו קורסים לימודי סוכני ביטוח בחיפה עבור חתמי ביטוח ורפרנטים שמכשירים אתכם לעבודה בחברות ובסוכנויות השונות. החתמים קובעים האם הפוליסה מתאימה ללקוח והם אלו המאשרים אותה. בכל חברת ביטוח עובדים חתמים מקצועיים שעברו הכשרה בתחום. הרפרנטים הם אלו שאחראים על כל עבודת המשרד ועל קשרי הלקוחות. מדובר במקצועות מבוקשים מאוד בשוק העבודה.

המכללה שלנו היא המובילה ביותר בארץ בתחום הפנסיוני והפיננסי עם עשרות קורסים שאנחנו מלמדים מדי סמסטר. אנחנו עובדים עם המרצים הטובים ביותר ומספקים לסטודנטים שלנו הכשרה מקצועית ברמה הכי גבוהה שניתן.

דילוג לתוכן