מכללות ללימודי ייעוץ משכנתאות

בשנים האחרונות ייעוץ משכנתאות הפך לאחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. קודם כל הביקוש למקצוע נמצא בעלייה, בעקבות המסלולים השונים של המשכנתא. אדם מן הישוב אינו יכול להרכיב תמהיל משכנתא מדויק עבורו. בהתאם לכך רבים פונים לייעוץ מקצועי בשביל לקבל את ההחלטה המתאימה. בנוסף לכך, למרות המשבר הנוכחי של השנה וחצי האחרונות, שוק הדירות התאושש וחזר לעצמו. כמו כן האופציות של מחיר למשתכן ואופציות נוספות העומדות על הפרק, רק תורמות לעלייה בביקוש לדירות חדשות. בהתאם לכך, השוק צמא למקצוענים אמיתיים שיתנו שירות מקיף ואיכותי ללקוח. כתוצאה מכך, רבים בוחרים להיכנס לתחום המבוקש גם מבחינת התפקיד וגם מבחינת שכר – ליועץ משכנתאות שכר התחלתי גבוה ויכול רק להעלות במשך השנים עם צבירת ותק וניסיון נוספים שמעלים את השכר של היועץ.

בהעדר רגולציה בתחום, הבחירה בין המכללות השונות היא על סמך תוכנית הלימודים שלהם. לפני הבחירה במסלול המתאים, עליכם לעשות שיעורי בית ולבדוק את תוכניות הלימודים השונות. כל מכללה מציעה דגשים מסוימים לעבודה. גם המכללה שלנו, מכללת אורין שפלטר, משיקה כבר שנים רבות מסלול לימודים בתחום. המוטו שלנו הוא שילוב מדויק בין תאוריה למעשה תוך דגש על התמחות בפועל בעבודה.

לימודי ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר

הלימודים אצלנו במכללה מקנים לכם תעודה משולבת של יועץ משכנתאות ומגייס אשראי. המכללה שלנו היא המכללה המובילה בתחום הפיננסים והמשכנתאות. לכן התעודה שלנו פותחת עבורכם דלתות. קבלת התעודה מותנית במעבר הבחינה של לשכת יועצי המשכנתאות. בהתאם לכך, הסטודנטים שלנו מאיישים את המשרות הבכירות ביותר בתחום. בסיום הקורס אצלנו אתם נהנים ממגוון רחב של אפשרויות תעסוקה כיועצים, מנהלי תיקים או מלווי פרויקטים. כמו כן בוגרי הקורס שלנו נהנים מקבלת אישור להיות יועץ ולהגיש בקשות מול הבנקים. בוגרי הקורס שלנו מקבלים מחשבוני משכנתא ומחשבוני זכאות ואת כל המסמכים הנדרשים לתחילת העבודה.

מעוניינים לקבל את סילבוס הקורס המלא שלנו? רוצים לקבל מידע נוסף על תוכנית הלימודים? התקשרו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה! 

דילוג לתוכן