מכללות ללימודי סוכן ביטוח

לימודים והכשרת סוכני ביטוח עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים, דורשים מעבר של שישה מבחנים, מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. המבחנים כוללים ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, ועוד שני מבחנים מקצועיים נוספים בכל תחום. ארבעת מבחני היסוד זהים עבור ביטוח אלמנטרי ופנסיוני. בנוסף לכך, תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה. המטרה של כל המכללות השונות היא להכין אותכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים.

הקורסים הם קורסי הכנה לכל מבחן ובסיום כל קורס תוכלו לגשת לבחינה בהתאם. לאחר סיום ארבעת המבחנים במקצועות היסוד, תוכלו להתחיל בסטאז'. רוב המכללות מכילות שירותי ייעוץ מקצועי לסטודנטים ועזרה במציאת הסטאז' המתאים. חלק מהמכללות גם עוזרות לכם בסיום לימודי סוכן ביטוח למצוא עבודה בתחום.

מכללת אורין שפלטר, מכינה אתכם בצורה מקיפה לכל המבחנים. אנחנו המכללה עם אחוזי המעבר הגבוהים ביותר. בנוסף לכך, בסיום הלימודים אנחנו עוזרים לכם במציאת עבודה בתחום. לרשות הסטודנטים שלנו עומד פורטל המשרות העשיר שלנו, עם משרות נחשקות מכל חברות הביטוח והסוכנויות המובילות בארץ.

מכללות ללימודי סוכן ביטוח
עבודה כסוכן ביטוח

עבודה כסוכן ביטוח אלמנטרי מתבצעת בעיקר מול חברות הביטוח והסוכנויות השונות. הסוכנים האלמנטרים עובדים בדרך כלל כעצמאים מול מספר בתי עסק. סוכן אלמנטרי מספק שירות בנוגע לכל ביטוחי הרכוש וביטוחים הקשורים לפגיעה בנפש כתוצאה משימוש ברכוש. מדובר בביטוחי חובה כגון ביטוח רכב ודירה וביטוחים רבים נוספים. בתחום הפנסיוני תוכלו לעבוד כיועצים, משווקים או סוכני ביטוח.

במידה ואתם מתלבטים מהו התחום המתאים ביותר עבורכם, ואתם מעוניינים בייעוץ מקצועי, אתם מוזמנים לפנות אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה. בתהליך הייעוץ נעבור אתכם על כל אפשרויות התעסוקה בתחום הביטוח, ונראה מה מתאים ביותר עבור הצרכים שלכם. אנחנו עושים את הכל בכדי שכל סטודנט ימצא את מסלול הלימודים ההולם ביותר את הצרכים שלו.

דילוג לתוכן