מכללות ללימודי תעודה

בשנים האחרונות, מכללות רבות מציעות מסלולי לימודים במקצועות חדשים, שאינם דורשים פסיכומטרי או תנאים מקדימים מיוחדים. לימודי תעודה, מאפשרים לסטודנטים לרכוש מקצוע בזמן קצר יחסית, ולהשתלב במהירות במעגל העבודה.

מקצועות כמו יועץ משכנתאות, אינם דורשים כל רקע מוקדם, ובסיומם תוכלו לעבוד במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. הלימודים לוקחים כמה חודשים בלבד, והם מקיפים את כל החומר הנדרש בשביל לתת שירות כולל ללקוחות, בכל הנוגע לבניית תמהיל המשכנתא המתאים. עבור סטודנטים שמוצאים את עצמם יותר בתחום ההשקעות, קורס השקעות נדל"ן למתחילים, יכול להתאים במיוחד עבורכם. קורס השקעות בשוק ההון מיועד עבור אנשים שרוצים להשקיע באופן אישי, לייעץ לאנשים אחרים או לעבוד כיזמי נדל"ן. הכשרות נוספות בתחום הנדל"ן, כמו ההכשרה הנדרשת עבור מתווכחים, דורשת מעבר של בחינת הסמכה בדיני מתווכחים במקרקעין. הקורס בן חמישה מפגשים בלבד של שלוש וחצי שעות למפגש, מכין אתכם בצורה מלאה לבחינה ולעבודה בתחום.

במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלולים רבים ללימודי תעודה ביטוח חיים, שאינם דורשים כל תנאים מקדימים מיוחדים. המכללה שלנו היא המכללה המובילה בארץ בתחום הפיננסי והפנסיוני, עם צוות מרצים מעולה, אנשי מקצוע שבאים מהשטח שעברו הכשרה מיוחדת להוראה במכללה.

מכללות ללימודי תעודה
מסלולים בתחום הביטוח ושוק ההון

בעולם הביטוח ושוק ההון יש לנו מסלולי לימוד שלוקחים בערך שנתיים המכינים אתכם לכל המבחנים הנדרשים מטעם המדינה. בעולם הביטוח אנחנו מכינים אתכם להכשרה כסוכני ביטוח אלמנטרי או כיועצים, משווקים וסוכני ביטוח פנסיוניים. בתחום שוק ההון תוכלו לעבור הכשרה עבור ייעוץ ושיווק השקעות וניהול תיקים.

מעוניינים לקבל פרטים מלאים על כל הקורסים הנדרשים בכל אחד ממסלולי ההכשרה שלנו? רוצים לקבל את הסילבוס המלא עבור המסלול המתאים עבורכם? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן