ממה מרוויח סוכן ביטוח?

סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים עובדים כעצמאים או כשכירים. בתחום הפנסיוני אתם יכולים לעבוד כיועצים, משווקים וסוכני ביטוח פנסיוניים. היועצים עובדים בדרך כלל במסגרת הבנקים או בבתי השקעות והם מקבלים שכר חודשי מבית העסק. המשווקים עובדים בדרך כלל כשכירים בבתי השקעות, חברות ביטוח וסוכנויות ביטוח. סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים עובדים בדרך כלל כעצמאים על עמלת היקפים ועמלת נפרעים. עמלת היקפים היא עמלה חד פעמית על העסקה ועמלת נפרעים היא עמלה רב פעמית המשולמת ידי חברות הביטוח והסוכנויות כנגזרת מאחוז העסקה המשולמת.

סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים נדרשים להכשרה שלוקחת בדרך כלל שנתיים. הסוכנים לעתיד צריכים לעבור שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים שונים עבור כל אחת מההכשרות. בנוסף לכך, עליכם לעבור סטאז' של חצי שנה. במכללת אורין שפלטר, יש לנו מסלול קורס יועץ ביטוח מיוחד המכין אתכם לכל המבחנים הנדרשים ובסופם של הלימודים אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה.

ממה מרוויח סוכן ביטוח?

מסלול לימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר

לימודי יסודות הביטוח במכללת אורין שפלטר מתקיימים ללא תנאי קבלה מיוחדים אין צורך בפסיכומטרי, כל מה שנדרש מכם הוא 12 שנות לימוד. מעבר למסלולים המקצועיים שלנו בתחום הביטוח הפנסיוני והאלמנטרי, אנחנו מלמדים הכשרות מעשיות קצרות מועד עבור חתמי ביטוח ורפרנטים. הכשרות של כמה חודשים בלבד לעבודה בתחום.

אנחנו המכללה המובילה ביותר בארץ בתחום הביטוח והפיננסים עם אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. יש לנו הכשרות מעולות בתחום הביטוח וההשקעות כולל מסלול מלא עבור יועצי ומשווקי השקעות ומנהלי תיקים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי הלימודים שלנו בביטוח או בתחומים אחרים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן