מפקח ביטוח פניות הציבור

ענף הביטוח בישראל, הוא אחד הענפים הגדולים ביותר במשק. חברות ביטוח, סוכנויות ביטוח וסוכני ביטוח שעובדים כעצמאים, הם חלק מרכזי מהשוק הישראלי. כיום הביטוח הפנסיוני והביטוח האלמנטרי, הם חלק משמעותי מהחיים של כולנו. סוכנים וחברות ביטוח מכירים את השוק לעומק והם מומחים בתחומם. האזרח הפשוט אינו יכול להתמצא בכל המידע הנדרש. בשביל לאפשר לאזרחים לקבל מידע מהימן, מידע זמין ועדכני, הוקם הגוף שנקרא המפקח על הביטוח.

הממונה על הביטוח הוא הכתובת לכל התלונות ופניות הציבור של אזרחי המדינה. בהתאם לכך, בירור תלונות בנוגע לקרנות הפנסיה וקופות הגמל, תלונות בנוגע להתנהלות של חברות הביטוח והסוכנויות, מקבלות מענה על ידי נציג המדינה. תפקיד המפקח לוודא שהציבור מקבל שירות איכותי ואמין על ידי חברות הביטוח השונות.מפקח ביטוח הפך לתפקיד מבוקש בעולם הביטוח מאחר והעבודה מעניקה ערך לאיש המקצוע אשר מסייע ללקוח.

חברות הביטוח נדרשות לעבוד מול המפקח על הביטוח. הם נדרשות לעמוד בכל התקנים הנדרשים על מנת לקבל רישיון עבודה. המפקח על הביטוח אחראי גם על מתן רישיונות של סוכני ביטוח, יועצים פנסיוניים ואנשי מקצוע נוספים בתחום. הכשרה של סוכן ביטוח בתחום הפנסיוני או האלמנטרי כוללת שישה קורסים. ארבעה קורסי יסוד ועוד שני קורסים מקצועיים. בנוסף לכך על הסוכנים לעשות סטאז' של חצי שנה. הלימודים מתקיימים במכללות השונות ברחבי הארץ. במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול ייחודי עבור סוכני ביטוח המכין אתכם בצורה מלאה לעבודה.

הכשרה כסוכן ביטוח פנסיוני ואלמנטרי

סוכני ביטוח פנסיונים ואלמנטרים צריכים לעבור מבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במידה ועברו מבחנים אלו בהתחלה יהיו מועמדים לקבלת רישיון סוכן ביטוח. אצלנו במכללה אחוזי המעבר של המבחנים הם מהגבוהים בארץ. בנוסף לכך רוב הסטודנטים שלומדים אצלנו במכללה, עובדים בפועל בתחום אותו הם למדו. אם אתם מחפשים מקצוע לעתיד, יכול להיות שזה הכיוון המתאים עבורכם. אתם יותר ממוזמנים לפנות אל היועצים שלנו לשם קבלת מידע עדכני על תוכנית הלימודים וקביעת פגישת ייעוץ.

דילוג לתוכן