מפקח ביטוח שכר

מפקח ביטוח אחראי לכל התלונות ופניות הציבור של אזרחי המדינה. האזרח הפשוט אינו יכול להבין בצורה יסודית את המערכת המורכבת של עולם הביטוח. לכן ישנו גוף שדואג באופן אישי לכל אזרח במדינה. בנוסף לכך המפקח על הביטוח, אחראי על החותמת הסופית להכשרת סוכני ביטוח ויועצים פנסיונים, ואנשי מקצוע נוספים בתחום. כמו כן, הוא מפקח על הפעילות הסדירה של כל חברות הביטוח והסוכנויות השונות ברחבי הארץ. השכר של מפקחי הביטוח הוא כמובן בהתאם לגודל התפקיד ולאחריות המוטלת על הכתפיים שלהם. בשביל להגיע לתפקיד הנכבד, צריך כמובן להתחיל מהתחלה. הכשרה כסוכני ביטוח באחת המכללות המיועדות לכך ברחבי הארץ. ההכשרה בתחום הביטוח האלמנטרי או הפנסיוני, כרוכה בלימודים מכינים למבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר.

לימודים והכשרה בתחום הביטוח

לימודים והכשרה בתחום הביטוח לוקחים בין שנה וחצי לשנתיים. במהלך הלימודים יש לעבור שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. ההכשרה מתאימה עבור סוכני ביטוח אלמנטרים, יועצים ומשווקים פנסיוניים וסוכני ביטוח פנסיונים. במהלך ההכשרה תלמדו על יסודות הביטוח השונים, המוצרים הקיימים בשוק הפנסיוני ועוד. המכללה שלנו מציעה עבורכם גם מסלול מיוחד של הכשרה משולבת בתחום הפנסיוני והאלמנטרי. אנחנו עושים את המיטב בשביל לספק לכם לימודים ברמה הגבוהה ביותר שניתן, על ידי טובי המרצים בכל הארץ.

הלימודים אצלנו מתמקדים בהכשרה מעשית והקניית כלים לעבודה. לימוד סוכן ביטוח במכללה כולל לימודים עיוניים ומעשיים תוך תרגול על פרקטיקה. במהלך הקורס אנחנו שמים דגש מיוחד על סימולציות ותיאורי מקרים והכנה מעשית לעבודה עם לקוחות. רוב הסטודנטים שסיימו את ההכשרה שלנו עובדים בפועל בתחום אותו הם למדו.

מעוניינים במידע נוסף על תוכנית הלימודים? רוצים לקבוע פגישת ייעוץ ראשונה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה. בפגישת הייעוץ תוכלו לבחון את הכיוון המתאים עבורכם ולקבל את כל המידע הנדרש לקבלת ההחלטה הנכונה.

דילוג לתוכן