מפקח סוכני ביטוח

סוכני ביטוח נדרשים לעבור שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במסגרת ההכשרה שלהם, הם צריכים לעבור ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. הבחינה ביסודות הביטוח, נערכת מטעם הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון. המפקח על הביטוח הוא האיש העומד בראש המערכת, והוא אחראי על בחינת ההסמכה של הסטודנטים. מפקח ביטוח הוא בעצם איש מקצוע שאחראי על הענקת רישיונות ביטוח לעבודה.

מפקח סוכני ביטוח, אחראי גם על כל הרגולציות והצווים בתחום. בהתאם לכך כל הסוכנים וכל חברות הביטוח, חייבים לעמוד בתנאים הנדרשים. בנוסף לכך, הממונה על הביטוח אחראי על כל תלונות הציבור בנוגע להתנהלות חברות הביטוח והסוכנים. 

עולם הביטוח כולו כפוף לפיקוח על ידי המפקח על הביטוח, העובד תחת משרד האוצר. הדבר מאפשר לאזרח הקטן, שאינו מכיר את הרגולציות ואת החוקים בתחום, לקבל הגנה משפטית.  המפקח מספק לציבור מידע עדכני, ומאפשר למבוטחים להגן על הזכויות שלהם. בהתאם לכך כל אחד יכול לפנות למפקח, ולדרוש שתיפתח חקירה בנוגע לתלונה על התנהלות לא תקינה. 

סוכני ביטוח פנסיונים ואלמנטרים, בחינות הסמכה

כפי שציינו המפקח על הביטוח הוא הגוף האחראי על ההסמכה של סוכני ביטוח. הוא בעצם מכשיר יועץ ביטוח עם קבלתו לעבודה על מנת שיצבור ידע וניסיון נוסף לעבודה עם הלקוחות. בשביל לעבור בהצלחה את בחינות ההסמכה ולקבל את הרישיון, רבים פונים לקורס מקצועי בתחום. המכללות השונות ברחבי הארץ, מציעות תוכנית לימודים להכנה לבחינות. 

אצלנו במכללת אורין שפלטר, יש לנו תוכנית ייחודית המכשירה סוכני ביטוח, לעבודה עם לקוחות. אנחנו מתגאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר. כמו כן הרוב המוחלט של הסטודנטים שלנו, עובדים בפועל במקצועות שלמדו. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו אל קהל הסטודנטים של המכללה. אצלנו תקבלו הכשרה מעשית, שתכין אתכם להשתלבות מהירה במעגל העבודה.

אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה, לצורך קבלת פרטים נוספים והרשמה.

דילוג לתוכן