מקצועות בתחום הביטוח

עולם הביטוח מציע עבורכם שפע של הזדמנויות לעבודה כסוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים, חתמי ביטוח ורפרנטים, יועצים ומשווקים פנסיוניים. ההכשרה עבור סוכני ביטוח לוקחת בערך שנתיים והיא דורשת מעבר שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במהלך ההכשרה תצטרכו לעשות ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. בנוסף לשני מבחנים מקצועיים נוספים בכל אחד מהמקצועות, ביטוח תאונות וביטוח רכוש במסגרת הביטוח האלמנטרי, מקצועית א' וגמר פנסיוני במסגרת הביטוח הפנסיוני.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים כבר שנים רבות, קורס ביטוח אלמנטרי הכנה לכל המבחנים הנדרשים. במסגרת הלימודים נעבור אתכם על כל החומר הנדרש לבחינה, ונכין אתכם בצורה הטובה ביותר למעבר בהצלחה של כל הבחינות הנדרשות.

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בתחום הביטוח והפיננסים עם תוכנית הלימודים המקיפה ביותר עבור בחינות ההסמכה הנדרשות עבור סוכני ביטוח. כמו כן, אנחנו המכללה עם אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר עבור הבחינות. הלימודים אצלנו מתקיימים במתכונת מקוונת או פרונטלית ואין צורך בתנאי קבלה מיוחדים לשם קבלה למסלול.

מקצועות בתחום הביטוח
הכשרה מעשית בתחום הביטוח

מעבר להכשרה שלנו עבור סוכני ביטוח אנחנו מלמדים קורסים מקצועיים לנשים עבור רפרנטים וחתמי ביטוח. הקורסים עבור רפרנטים וחתמים לוקחים כמה חודשים בלבד והם מכינים אתכם בצורה מלאה לעבודה בתחום. הרפרנטים אחראים על כל התפקוד התקין של חברות הביטוח והסוכנויות השונות, והחתמים הם אלו שאחראים על עדכון הפוליסות, אישורם או שלילה שלהן. במסגרת הלימודים בתחום אנחנו מתמקדים בצד המעשי של כל מקצוע, ומקנים לכם סט כלים מעשי לעבודה בתחום.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי הלימוד שלנו בתחום הביטוח? רוצים לקבל את הסילבוס המלא של הקורסים וההכשרות המעשיות? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן