מקצועות לימוד ללא בגרות

רבים שואלים את עצמם לאחר השירות הצבאי והטיול הגדול, באיזה מקצוע כדאי להם לבחור. לימודים באוניברסיטה הם בחירה פופולרית ביותר. אבל, בשנים האחרונות סטודנטים רבים מחפשים לימודים מקצועיים, שמכינים אותם למעגל העבודה. בנוסף לכך, ישנם מסלולים רבים, במסגרת המכללות ברחבי הארץ, בהם לא נדרשת תעודת בגרות או פסיכומטרי, כל מה שנדרש מכם הוא 12 שנות לימוד בלבד.

לימודים ללא בגרות מאפשרים לכם לרכוש מקצוע בזמן קצר יחסית, ולהשתלב במהרה במעגל התעסוקה. בתחום הביטוח למשל ישנם מסלולי לימוד עבור רפרנטים וחתמי ביטוח, בו אתם מקבלים את כל ההכשרה הנדרשת לעבודה בתחום. אין צורך בתנאים מוקדמים בשביל להתקבל לתוכנית הלימודים. בנוסף לכך, יש מסלולים עם תעודת בגרות בלבד ללא פסיכומטרי המאפשרים לכם לרכוש מקצוע לחיים.

מקצועות לימוד ללא בגרות

לימודים מקצועיים במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בתחום הפנסיוני ובתחום הביטוח. רשימת קורסים מומלצים לעבודה הארוכה שלנו כוללת את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור הביטוח הפנסיוני והאלמנטרי. כמו כן, אנחנו מלמדים את כל הקורסים הנדרשים בשוק ההון עבור יועצים, משווקים ומנהלי תיקים. בנוסף לכך, אנחנו מלמדים קורסים מקצועיים קצרים של כמה חודשים בלבד המכשירים אתכם לעבוד מעשית בכל אחד מהתחומים הנלמדים. אצלנו תוכלו לקחת קורס עבור יועצי משכנתאות או להתמחות בתחום החיתום הכללי.

הרשמה ללימודים במכללה

רוצים להירשם ללימודים ביטוח פנסיוני במכללת אורין שפלטר? אל תהססו! פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. נשמח לספק עבורכם את כל המידע הנדרש בשיחת טלפון או בפגישה פרונטלית במכללה עצמה. היועצים שלנו ישמחו לעבור אתכם על האופציות המתאימות עבורכם ולעזור לכם לבחור את המקצוע המתאים.

דילוג לתוכן