מקצועות מומלצים ללמידה

בשנים האחרונות נוספו למעגל התעסוקה, מקצועות רבים שלא היו קיימים לפני כן. אחד המקצועות המבוקשים ביותר כיום הוא ייעוץ משכנתאות, מקצוע שהולך וצובר תאוצה עם השנים. יועצי משכנתאות עוזרים ללקוחות לקבל החלטות חשובות בנוגע להלוואה, ולנהל בצורה נכונה את כל התהליך. היועצים עוזרים ללקוחות להגיש את הבקשה לבנקים, ולבנות את תמהיל המשכנתא המתאים. התפקיד של היועצים להבטיח שהלקוח אכן יעמוד בתשלומים החודשיים שהוא מקבל על עצמו, בהתאם לתנאים הטובים ביותר עבורו ועבור בני המשפחה.

תחום נוסף שהתפתח מאוד בשנים האחרונות הוא השקעות נדל"ן. מכללות רבות ברחבי הארץ מציעות תוכנית לימודים אונליין מסודרת למשקיע המתחיל, עבור אלו שרוצים להשקיע בעצמם או לייעץ לאחרים.

במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלולי לימודים בייעוץ משכנתאות והשקעות נדל"ן ובתחומים רבים נוספים, שאינם דורשים הכשרה ארוכת תווך ותנאי קבלה מיוחדים. הלימודים במכללה מתקיימים בצורה פרונטלית או דיגיטלית, בהתאם לצרכים של הסטודנט. אנחנו עובדים עם מרצים שבאים מן השטח ומרצי המכללה, ומקנים לכם את כל הכלים הנדרשים לעבודה.

מקצועות מומלצים ללמידה
ייעוץ משכנתאות לימודים והכשרה מקצועית

במהלך לימודים ייעוץ משכנתאות אצלנו בייעוץ משכנתאות, אנחנו שמים דגש מרכזי על הצד המעשי. אצלנו תרכשו את כל החומר התיאורטי הנדרש עבור התחום, ותתנסו בפועל בעבודה תוך כדי חישובים מתאימים באמצעות מחשבון משכנתא ובדיקת זכאות. במהלך הלימודים תתלוו גם לפגישת ייעוץ באחד הבנקים המובילים ביותר בארץ.

תוכנית הלימודים המקיפה שלנו כוללת לימוד מעמיק של כל המסלולים, והתאמת המשכנתא לכלכלת המשפחה. המטרה שלנו היא לספק עבורכם סט כלים עדכני, להתמודדות עם כל סיטואציה במהלך העבודה.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בייעוץ משכנתאות? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן