מקצועות עם שכר גבוה ללא תואר

מאז תחילת שנות האלפיים נוספו לשוק העבודה, עשרות מקצועות חדשים שאינם דורשים תנאי קבלה מיוחדים. כיום, מקצועות עם שכר גבוה אינם חייבים ללכת יד ביד עם השכלה אקדמית, ובמקרים רבים אפילו ההפך הוא הנכון.

יועצי משכנתאות לדוגמא, נדרשים לעבור הכשרה קצרה יחסית. לאחר מכן הם יכולים להתחיל לעבוד במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. היועצים מתחילים עם שכר ממוצע במשק. אבל מהר מאוד תוך כמה שנים בלבד, המשכורת עולה באופן משמעותי לפעמים בכמה אלפי שקלים בחודש! מקצוע נוסף, מאוד מבוקש בשנים האחרונות, הוא חתם ביטוח האחראי על התאמת הפוליסה עבור המבוטחים. חתמי ביטוח הם מצרך מבוקש בכל סוכנות ובכל חברת ביטוח ובלעדיהם לא ניתן לנהל את בית העסק. בעבר תואר ראשון היה ברירת המחדל כיום אנחנו רואים מגמה הפוכה, סטודנטים רבים מתחילים ללמוד קורס ביטוח פנסיוני ברחובות ישירות לימודים מקצועיים שמכינים אותם לעבודה בפועל.

מקצועות עם שכר גבוה ללא תואר

לימודים והכשרה מעשית לעבודה במכללת אורין שפלטר

בשנים האחרונות אנחנו עדים לשינוי מגמה אצל הסטודנטים של המכללה. בעבר סטודנטים שלמדו לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי, היו מגיעים למכללה לאחר תואר ראשון. כיום, הרוב המוחלט מגיעים ישירות למסלול המקצועי. בהתאם לכך, התאמנו את הקורסים שלנו לשינויים שהתרחשו במהלך השנים.

במכללת אורין שפלטר תלמדו את כל החומר התיאורטי הנדרש בזיקה לפרקטיקה של המקצוע אותו אתם לומדים. אנחנו עובדים עם מרצים מעולים שבאים מן השטח ומקנים לסטודנטים שלנו ידע מקצועי ממקור ראשון. כמו כן, במקצועות רבים יש לנו שירותי השמה שעוזרים לכם בסיום לימודים אונליין למצוא עבודה במקצוע אותו למדתם.

מעוניינים לקבל מידע נוסף על תוכניות הלימודים שלנו? רוצים לקבל את הסילבוסים של הקורסים המתאימים כולל הכוונה מקצועית בנוגע למסלול המתאים עבורכם? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן