מקצועות עצמאיים לנשים

עבודה כעצמאי מאפשרת המון חופש. אבל היא דורשת כמובן השקעה מרובה בבניית העסק ובחירת המקצוע המתאים. בשנתיים וחצי האחרונות, שוק העבודה השתנה בצורה משמעותית מאוד. העבודה מהבית הפכה לאופציה המועדפת על חברות שונות בתחום ההייטק, ובתחומים רבים נוספים. בהתאם לכך, חלה עלייה משמעותית במספר העובדים שהפכו לעצמאיים.

המהפכה בתחום מציעה עבור נשים המעוניינות לשלב קריירה מקצועית וגידול משפחה, אופציה לעשות זאת בצורה יעילה. העבודה מהבית או מהמשרד בקרבת מקום המגורים, חוסכת עבור נשים רבות זמן רב שהולך לאיבוד על נסיעות.

מקצועות עצמאיים לנשים, מאפשרים לכן להשתלב בשוק העבודה ולהרוויח משכורת חודשית גבוהה. לפני הבחירה במסלול המתאים, כדאי מאוד להתייעץ עם יועצי הלימודים של המכללות המציעות קורסי לימודי מקצוע מבוקש לנשים. בהתאם לכך, במכללה שלנו, יש לנו היצע נרחב של קורסים המאפשר לכל אחת מכן למצוא את מקומה המתאים במעגל התעסוקה. בנוסף לכך, במהלך הקורסים נתמקד גם בכל הנושא של עבודה כעצמאים.

מקצועות עצמאיים לנשים
מסלולי לימוד עבור עצמאיים, מכללת אורין שפלטר

במכללת אורין שפלטר יש לנו כמה מסלולים ייעוץ משכנתאות ופיננסים המתאימים במיוחד עבור עצמאיים. בתחום הביטוח הפנסיוני ניתן לעשות הכשרה כסוכן ביטוח ולעבוד מול מספר חברות ביטוח וסוכנויות. במסגרת התפקיד תצטרכו כמובן לנסוע ללקוחות או לנהל את הדברים בצורה חלקית מהמשרד. אבל מדובר בעבודה שמאפשרת לכן לתכנן את הזמן בהתאם לצרכים שלכן. כמו כן, יש לנו מסלול בניהול השקעות שבו ניתן לעבוד במסגרת הבנקים אבל גם לפתוח עסק עצמאי ולהתקדם בתחום. בנוסף לכך, יש לנו מסלול מיוחד עבור יועצי משכנתאות עצמאיים, המכשיר אתכן למתן שירות ללקוחות בתחום ומקנה לכן כלים מעשיים לעבודה.

מעוניינות לדעת פרטים נוספים? קבעו איתנו פגישה עוד היום או צרו עימנו קשר טלפונית עם יועצי הלימודים שלנו.

דילוג לתוכן