מקצועות רווחיים ביותר

המקצועות הרווחיים ביותר בשוק הישראלי הם כמובן בתחום הטכנולוגי והייטק. אבל, ישנם עוד שורה ארוכה של מקצועות

שאנשים לא מכירים שיכולים להיות אטרקטיביים ביותר עבורם. אחד המקצועות המעניינים בשוק הוא סוכן הביטוח הקלאסי והפנסיוני שכולנו מכירים. מדובר בהכשרה שלוקחת בערך שנתיים, עם שכר התחלתי גבוה יחסית לשוק. בהמשך הדרך השכר מטפס בהדרגה וסוכני ביטוח עצמאיים מרוויחים משכורות גבוהות מאוד מדי חודש בחודשו.

מקצוע נוסף שבהחלט יכול להתאים עבורכם הוא יועץ משכנתאות. בשנים האחרונות יועצי משכנתאות הפכו למצרך מבוקש מאוד בשוק העבודה. היועצים עובדים בעיקר במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. אבל בימינו, הביקוש ליועצים בלתי תלויים נמצא במגמת עלייה ובהתאם לכך האפשרות לעבוד כעצמאים. יועצי משכנתאות שעובדים כעצמאים יכולים להגדיל באופן משמעותי את השכר החודשי.

מקצועות רווחיים ביותר
לימודיים מקצועיים במכללת אורין שפלטר

במכללת אורין שפלטר, המכללה המובילה ביותר בתחום הביטוח והפיננסים, אנחנו מלמדים שורה ארוכה של מקצועות והכשרות מעשיות. יש לנו מסלול מיוחד המכין אתכם לכל המבחנים הנדרשים בביטוח פנסיוני ואלמנטרי. אנחנו מלמדים קורסים מקצועיים עבור חתמי ביטוח ורפרנטים. המכללה שלנו מעבירה את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור יועצי ומשווקי השקעות ומנהלי תיקים. אנחנו מתמחים בתחום המשכנתאות והנדל"ן ומספקים עבורכם לימודים אונליין מקצועיים ברמה הכי גבוהה שניתן.

מכללת אורין שפלטר עובדת עם מרצים מעולים שבאים מן השטח. כל המרצים עברו אצלנו הכשרה להוראה במכללה. בנוסף לכך, אנחנו עובדים עם מערך טכנולוגי מתקדם הכולל שיעורים מקוונים, תרגולים ומעקב אחר התקדמות הסטודנטים. כמו כן, בסיום הלימודים אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן