מקצועות רווחיים ללא תואר

בשנים האחרונות יש יותר מקצועות בשוק העבודה שאינם דורשים תואר ראשון. חלק מהמקצועות דורשים הסמכה מטעם המדינה. לימודי ביטוח פנסיוני בצפון מצריכים מעבר של שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. עבודה בתחום שוק ההון, ייעוץ, שיווק וניהול תיקים דורשת הכשרה מטעם הרשות לניירות ערך, ומעבר של כל המבחנים הנדרשים. מקצועות אחרים אינם דורשים מעבר של מבחנים מיוחדים, וזמן הלימוד בהם קצר יחסית. ייעוץ משכנתאות הוא אחד התחומים המבוקשים ביותר במכללות השונות, ואין צורך במעבר של שום מבחן חיצוני מטעם המדינה. 

רבים מהמקצועות החדשים הם רווחיים ביותר, בעיקר אם אתם עובדים בסופו של דבר כעצמאים. השכר ההתחלתי בעבודות כמו ייעוץ משכנתאות או חתמים ורפרנטים במשרדי הביטוח השונים, הוא גבוה יחסית לשוק ואפשרויות הקידום רבות. 

מקצועות רווחיים ללא תואר

לימודים במכללת אורין שפלטר

במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלולי לימוד רבים שאינם דורשים פסיכומטרי ומתקיימים עם תנאי קבלה מינימליים. יש לנו קורסים עבור אנשים שרוצים להשקיע בנדל"ן, קורסי ייעוץ פנסיוני, שיווק וניהול תיקים, קורסים מקצועיים עם הכנה למבחנים בתחום הביטוח, קורס עבור רפרנטים וחתמים ויועצי משכנתאות ועוד קורסים מיוחדים, כגון שוק ההון והשקעות אלטרנטיביות. 

אנחנו המכללה המובילה בתחום הפיננסים והמשכנתאות עם צוות מרצים מעולה. מקימי המכללה והמנהלים שלה מלמדים בפועל בחלק מהקורסים, והם מודעים היטב לכל מה שנעשה בשטח. אצלנו שמים דגש מיוחד על לימוד קורס ביטוח פנסיוני מעשי המכין אתכם לעולם התעסוקה. בהתאם לכך, יש לנו גם בחלק מהקורסים שירות מקצועי של עזרה במציאת עבודה. הרוב המכריע של הסטודנטים שלומדים אצלנו במכללה, עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על המסלולים שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן