מקצועית א אחוזי מעבר

מקצועית א' היא אחד המבחנים שאותם חובה לעבור על-מנת לקבל רישיון לניהול תיקי השקעות, לייעוץ השקעות, לשיווק השקעות, לסוכן ביטוח פנסיוני או לייעוץ פנסיוני. גם סוכני ביטוח פנסיוניים נדרשים לעבור בחינה זו, שעוסקת בניתוח ניירות ערך וכוללת 20 שאלות במתכונת אמריקאית. ציון עובר במבחן מקצועית א' הוא ציון של 60 ומעלה, ומאחר שכל תשובה נכונה מזכה ב-5 נקודות פירוש הדבר שחובה לענות במדויק על לפחות 12 מתוך 20 השאלות האמריקאיות, שעלולות להיות מורכבות. על-מנת להבטיח מקסימום סיכוי להצלחה, מומלצת למידה משמעותית – במכללת אורין שפלטר מוצע קורס ייעודי ובהתאם אחוזי המעבר של תלמידי המכללה במבחן זה גבוהים מהממוצע.


לימודי ביטוח

מרכיב אחד בלמידה המשמעותית הוא המרצים בקורס – כולם אנשי מקצוע שמתמחים בהוראה, ובמיוחד בהכנת תלמידים למבחן מקצועית א'. למעשה אחד הקריטריונים העיקריים לבחירת המרצים הוא אחוזי המעבר של התלמידים שלהם. מרכיב שני הוא ספר הלימוד שמלווה את הקורס ואשר נכתב על-ידי מומחים מיומנים בהתאם לסילבוס של המבחן. מרכיב שלישי באחוזי המעבר הגבוהים של תלמידי אורין שפלטר הוא הגישה שהם מקבלים לאתר אינטרנט ובו מגוון רחב של תרגילים עם פתרונות מפורטים, וכן הרצאות מצולמות שמאפשרות לחזור על כל נושא שנדרשת לגביו למידה נוספת. כמו כן זוכה כל תלמיד לליווי אישי וממוקד – צוות המכללה עוקב אחרי התלמידים, בין השאר על סמך התרגולים שהם מבצעים, וכך יכול לאתר באופן מידי כל קושי נקודתי, ולספק לו מענה אפקטיבי. תלמיד שלא מצליח לעבור את המבחן זכאי לחזור על הקורס ללא עלות נוספת (בתנאי שהשתתף בלפחות 80% מהשיעורים).

מבחן מקצועית א' הוא כאמור חלק מהמסלול הפנסיוני וממסלול לימודי ייעוץ השקעות וניהול תיקים. כדאי לדעת שלמכללת אורין שפלטר חברת השמה אשר מסייעת לבוגרי המסלולים הנ"ל למצוא משרה מתאימה בחברת ביטוח, בנק או בית השקעות, בהתאם למסלול הנלמד, ותוך זמן קצר במיוחד ממועד מעבר כל הבחינות.

דילוג לתוכן