משווק השקעות שכר

אנשי העסקים המצליחים ביותר משגשגים בזכות העובדה שהכסף שלהם עושה עוד כסף. השקעות נכונות וטובות מניבות תשואות ובכך אפשר להתקדם ולעשות כסף בצורה פאסיבית יחסית. שוק ההון הוא שוק סבוך ומסובך ומי שלא שוחה בפרטים ועדיין רוצה להשקיע בצורה נבונה יכול להשתמש באחד מבתי ההשקעות בארץ ולהתחיל להרוויח. יש לא מעט בתי השקעות בארץ ולכל אחד התמחות שונה משלו. אחדים מתמחים בניהול תיקים פרטיים, אחרים בתכנון פיננסי ופנסיוני ואחרים בכלל בקרנות נאמנות. יש המון מסלולי השקעה שונים וכדאי מאוד להיפגש עם כמה שיותר אנשים כדי לברר מה היא ההשקעה הנכונה עבורכם ולאיזה מבתי ההשקעות כדי ללכת.

סוכן ביטוח עם המלצות

עבודה עם בתי השקעות צריכה להיעשות בתיאום מושלם עם הלקוח ועם רצונותיו. חשוב לתת למקצוענים לעשות את העבודה, אך גם לא להניח לאחרים לשחק עם הכסף שלכם ללא ביקורת. התפקיד של יועץ ההשקעות הוא כמובן לעזור ללקוחות להגיע להשקעות הנכונות, אך בבתי ההשקעות יש גם תפקיד של משווק השקעות שכר אשר תפקידו הוא לשווק את מוצרי ההשקעה של בתי ההשקעות בהם הם עובדים. כלומר, פחות אינטרס של הלקוח, יותר אינטרס של בית ההשקעות, ולכן יש הפרדה מוחלטת בין שני התפקידים, וזה חשוב מאוד שזה יישאר כך.

שמירה על האינטרס

התפקיד של משווק השקעות שכר הוא מאוד יוקרתי ומבוקש, ואת ההכשרה הנכונה אפשר לקבל במכללת אורין שפלטר. אורין שפלטר היא המכללה המקצועית המובילה בישראל בכל הנוגע למקצועות הכלכלה ובתוכם גם זה של משווק השקעות. במכללה אפשר לקבל מסלול לימודים מקוצר ופרקטי, אשר עוזר ללמוד את רזי המקצוע ואיך מבצעים את ההפרדה וההבדלה מהתפקיד של יועץ ההשקעות. מדובר בתפקיד מיוחד ומאתגר, עם פן מכירתי ושיווקי, שפונה להרבה מאוד אנשים. במידה ואתם מתעניינים בהתמחות בייעוץ השקעות או שיווק השקעות, צרו עמנו קשר לפרטים בנוגע למסלולי הלימוד שלנו.

דילוג לתוכן