משווק פנסיוני דרושים

ההכשרה בתחום הביטוח הפנסיוני מאפשרת לכם לעבוד כסוכני ביטוח, יועצים או משווקים פנסיוניים. המשווקים הפנסיוניים, עובדים בדרך כלל במסגרת בתי השקעות או חברות ביטוח וסוכנויות, והם מספקים ייעוץ והכוונה עבור לקוחות בכל הנוגע לקרנות הפנסיה, קופות הגמל וביטוחי המנהלים וכל מסלול פנסיוני אחר כנדרש. המשווקים מוכרים פוליסות ביטוח למבוטחים, ולכן הם צריכים מעבר ללימודי סוכן ביטוח המתאימים בתחום, להיות בעלי יכולות מכירה.

ההכשרה המקיפה בתחום השיווק הפנסיוני, כוללת מעבר של שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. בנוסף למבחנים במקצועות היסוד תצטרכו לעשות שני מבחנים מקצועיים נוספים במקצועית א' וגמר פנסיוני. כמו כן, לצורך ההכשרה יש לעשות סטאז' של חצי שנה.

המשווקים הפנסיוניים אינם אנשי מקצוע אובייקטיבים, בניגוד ליועצים הם נדרשים למכור את המוצרים של בית העסק שבמסגרתו הם עובדים. אבל, ההכשרה התיאורטית עבור שני המקצועות היא אותה הכשרה, ובמהלך הסטאז' ניתן לבחור את הכיוון המקצועי המתאים עבורכם. אם יש לכם זיקה למכירות אז הכיוון של שיווק מתאים יותר עבורכם. אבל, אם אתם מעוניינים להתעסק רק בצד המקצועי, ייעוץ פנסיוני הוא האופציה המתאימה.

משווק פנסיוני דרושים
לימודי שיווק וייעוץ פנסיוני

לימודי ייעוץ ושיווק פנסיוני מומלץ נלמדים במסגרת קורסי הכנה למבחנים. במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול לימודים מלא להכנה לכל אחד מהמבחנים הנדרשים, ועזרה מקצועית במציאת הסטאז' המתאים. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע שבאים מן השטח ומספקים עבורכם את כל הכלים הנדרשים למעבר בהצלחה של המבחנים. המכללה שלנו גאה באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור הבחינות של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי הלימודים שלנו בביטוח פנסיוני? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן