משווק פנסיוני התמחות

שיווק פנסיוני, הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר במעגל העבודה. משווקים פנסיוניים, עובדים כשכירים בבתי השקעות, חברות ביטוח וסוכנויות ביטוח. כמובן שתוכלו לעבוד גם כעצמאים בתחום, אבל זה דורש המון סבלנות, זמן והשקעה. ההכשרה בלימודי ייעוץ פנסיוני כוללת מעבר של שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בנוסף לכך, משווק פנסיוני צריך לעבור התמחות של חצי שנה. במהלך ההתמחות אתם רוכשים ניסיון מעשי שמהווה מקפצה לשוק העבודה.

במכללת אורין שפלטר, אנחנו מלווים אתכם לכל אורך הלימודים. בזמן הבחירה של ההתמחות, תוכלו להתייעץ איתנו בנוגע לכיוון המתאים. בנוסף לכך, לאחר סיום הלימודים, פורטל המשרות העשיר שלנו עומד כולו לרשותכם. הסטודנטים שלנו מקבלים יתרון עצום מול בוגרים של מכללות אחרות. אנחנו עובדים ביחד עם חברת השמה, שמספקות לנו הצעות מטובי בתי העסק בכל רחבי הארץ. אתם נהנים מיתרון משמעותי בחשיפה למשרות. בנוסף לכך השם שלנו כמכללה, הוא כרטיס הכניסה שלכם לשוק העבודה.

אורין שפלטר, הכשרה מקצועית בתחום הפיננסים והמשכנתאות

אורין שפלטר, היא המכללה המובילה בישראל בתחום הפיננסי ובתחום המשכנתאות. תוכניות הלימוד המקיפות שלנו, מכשירות מאות סטודנטים מדי שנה. כל סטודנט שמסיים בוחר עם לעבוד בתור יועץ פנסיוני עצמאי או שכיר – ההמלצה היא להתחיל לעבוד בחברה לצבירת ניסיון. יש לנו מרכזי לימוד במקומות משמעותיים ברחבי הארץ. כמו כן, יש לנו קורסים מקוונים לטובת הסטודנטים שאינם יכולים להגיע למכללה. בשנים האחרונות פיתחנו מודל מיוחד של קורסים היברידיים, המשלבים לימוד פרונטלי ומקוון.

בסופו של יום, כל סטודנט מוצא אצלנו את מסגרת הלימודים המתאימה עבורו. בנוסף לכך, יש לנו אתר אינטרנט עשיר בחומרי עזר, שמכין אתכם בצורה מלאה למבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. אחוזי המעבר של הסטודנטים שלנו הם מהגבוהים ביותר בארץ. תודות כמובן למרצים המעולים של המכללה. כולם אנשי מקצוע מהטובים ביותר בשוק.

מעוניינים להצטרף אלינו? צרו קשר עם יועצי הלימודים שלנו.

דילוג לתוכן