משווק פנסיוני לימודים

משווק פנסיוני לימודים במכללת אורין שפלטר, היא ההזדמנות שלכם להצלחה. תוכנית הלימודים שלנו כוללת, הכשרה מלאה עבור המבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר לקבלת רישיון משווק פנסיוני בסיום התהליך. לצורך קבלת תעודה של משווק פנסיוני, עליכם לעבור שישה מבחנים. בנוסף לכך יש לעשות סטאז' של חצי שנה.

אצלנו במכללה, אנחנו מציעים עבור הסטודנטים שלנו ליווי צמוד לכל אורך הלימודים. ראשית במהלך הפגישה עם יועצת הלימודים שלנו, מותאם לסטודנט מסלול הלימודים האופטימלי עבורו. כמו כן, אנחנו תומכים בכם לכל אורך הלימודים ועוזרים לכם למצוא עבודה בסיום ההכשרה. יש לנו פורטל משרות עשיר במיוחד עבור הסטודנטים שלנו. בפורטל שלנו תמצאו משרות מעולות מחברות ביטוח וסוכנויות, מהטובות ביותר בארץ.

שיווק פנסיוני תוכנית לימודים

הקורסים הנדרשים לצורך ההכשרה הם כלכלה, מימון וסטטיסטיקה, חשבונאות, יסודות הביטוח, ניתוח ניירות ערך וקורס גמר פנסיוני. אנחנו מכינים אתכם בצורה מלאה למעבר בהצלחה של המבחנים. המכללה שלנו היא אחת המכללות המובילות ביותר, בכל הנוגע לאחוזי הצלחה. בנוסף לכך הרוב המכריע של הסטודנטים שלנו, עובדים במקצוע אותו הם רכשו.

בעבר סטודנטים שנרשמו למכללה היו בעלי תארים מתקדמים, כיום אנשים מבינים שלימודים מקצועיים יכולים להיות יעילים יותר מתואר באוניברסיטה. בשנים האחרונות המגמה השתנתה, והסטודנטים שלנו מגיעים ישירות למכללה. בהתאם לכך, אנחנו מקנים לכם ידע מקיף ועשיר עם דגש מובהק על הכנה לתעסוקה בתחום השיווק הפנסיוני ומקצועות ההשכלה הפיננסית המגוונים במכללה.

מכללת אורין שפלטר, פיתחה עבור הסטודנטים שלה אתר אינטרנט מקיף עם מבחנים משנים קודמות ופתרונות. באתר יש מערכי שיעור, וובינרים מצוינים בנוסף להרצאות מוקלטות וחומרי העשרה. אנחנו עושים את המיטב בשביל לעדכן את האתר מדי סמסטר, ולספק לסטודנטים שלנו שירות טכנולוגי ברמה הכי גבוהה שניתן.

מעוניינים להירשם לסמסטר הבא? קבעו איתנו פגישה עוד היום עם יועצי הלימודים שלנו.

דילוג לתוכן