משיכה מקרן פנסיה

קרנות פנסיה מלוות כל אחד מאיתנו (העובד לפי חוק) מהרגע בו אנו נכנסים לשוק העבודה ועד לרגע בו אנו יוצאים לגמלאות. חשוב מאוד לטפל בקרן הפנסיה ולנסות לשדרג אותה כמה שיותר, על מנת שהיא תהיה רווחית יותר, ועם תנאים טובים יותר. חשוב לנצל את הכוח הצרכני, להתמקח ולא לוותר עד שמגיעים לנחלה, כדי שהגיל השלישי יהיה נעים הרבה יותר. הרבה אנשים לא יודעים, שכאשר מתקרבים לגיל הפרישה, יש אפשרות לבצע משיכה מקרן פנסיה בכל מיני צורות ודרכים.

כמה מרוויח יועץ משכנתאות

משיכה מקרן פנסיה היא אפשרית בכל מיני נקודות בחיים, אם כי על כל משיכה מוקדמת יש סוג של "קנס". כל אחד צריך לברר היטב את סוג הפנסיה שלו ומתי הוא יכול להתחיל למשוך ממנה כספים, כדי לתכנן את המשך חייו. ישנה אפשרות למשוך כספי פנסיה ולפרוש מוקדם או לחילופין, להתחיל את המשיכה מוקדם ולהמשיך לעבוד. כמובן שלכל החלטה יש השלכות מבחינת מיסוי והפרשות, ולכן שווה לבדוק את כל הזוויות ולראות כיצד אפשר למקסם את הרווחים לקראת החלק הקריטי הזה של החיים.

לעזור ולבטח

ביטוח פנסיה הוא גם חלק משמעותי מאוד מכל נושא המשיכה, ושווה מאוד לכל אחד להתייעץ עם אנשי מקצוע. התחום הוא גם מאוד מבוקש מהצד השני – של היועצים והמבטחים עצמם. המקום הטוב ביותר ללמוד בו את רזי המקצוע היא ללא ספק מכללת אורין שפלטר. המכללה המקצועית הטובה ביותר בתחום הכלכלה בארץ מציגה מגוון מסלולי למידה איכותיים, שכוללים גם את הנושא של פנסיה וביטוחים מתאימים. היכולת לעזור לאנשים למצוא את מסלול הפנסיה הנכון ו/או לסייע להם לבטח את הפן הכלכלי הזה בחייהם מושך הרבה אנשים, שמקבלים גם מקצוע חשוב וגם כזה עם מוניטין והכנסות רבות. מתעניינים בלימודי ביטוח פנסיה? צרו איתנו קשר לפרטים אודות המסלולי לימוד שלנו.

דילוג לתוכן