משיכת כספי פיצויים מקרן פנסיה

קרן פנסיה היא לא רק קרן אותה אפשר למשוך בגיל הפרישה, ויש לה הרבה מאוד פרמטרים שאנשים לא תמיד מכירים. הקרן היא סוג של רשת ביטחון, אשר יכולה להיות מופעלת בשלבים שונים בחיים. ניתן אפילו לבצע משיכת כספי פיצויים מקרן פנסיה במקרה של פליטה מעבודה בגילאים מאוחרים יותר. המציאות היא שאנשים רבים כלל לא מכירים את הזכויות שלהם ולא מבינים את המשמעות של פנסיה, אליה הפרישו כספים במהלך כל חייהם. לכן, כל הנושא של ייעוץ פנסיוני וביטוחי פנסיה הוא קריטי לכל אחד מאיתנו, מה שיוצר הרבה מאוד עבודות מהצד השני של המתרס – הצד של היועצים והמבטחים.

משיכת כספי פיצויים מקרן פנסיה

התחום של ייעוץ פנסיוני הוא מבוקש מאוד, ואנשים בגיל צעיר שרוצים להיכנס אליו חושבים שניתן לעשות זאת רק באמצעות מסלול ארוך ומפרך, אך ההפך הוא הנכון. הלימודים המקצועיים המקוצרים הם עדיפים בתחום הזה, ויש מכללה אחת שמתבלטת מעל כולם. במכללת אורין שפלטר מעניקים לסטודנטים את התנאים האידיאליים באמצעות מסלול נוח, מקצועי והכי נכון שיש. במכללה אפשר לגשת למבחני הלשכה של משרד האוצר והרשות לניירות ערך כאשר אתם מוכנים לחלוטין לאחר שנתיים של לימודי ערב, ואף ניתן להתחיל לעבוד בתחום במקביל ללימודים.

תנאים אידיאליים

במכללת אורין שפלטר מציעים מסלול מקוצר של שנתיים, בהם לומדים בעיקר בערב ובימי שישי ויתרה מכך, כל השיעורים מצולמים ומועלים לרשת, כך שאפשר ללמוד גם מהבית. כל סטודנט מקבל ליווי צמוד והדרכה מאנשי המקצוע המובילים בתחום, שאף מעודדים את הסטודנטים לעבוד בתחום עוד במהלך התואר, בתפקידים זוטרים. לאחר שנה של ארבעה קורסים בסיסיים, מגיע שלב הבחירה, בו צריך להחליט בין התמחות בביטוח אלמנטרי או פנסיוני. נכון להיום, מרבית הסטודנטים בוחרים בתחום הפנסיוני המבוקש יותר, אך גם המורכב יותר. התחום הפנסיוני הוא מבוקש מפני שהוא נוגע לכל אחד מאיתנו וכל עזרה שניתן לקבל היא מבורכת. הסיכוי להצליח בתחום גדל כאשר לומדים במכללה איכותית כמו אורין שפלטר. צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לתת לכם מידע אודות לימודי ביטוח פנסיה במכללה שלנו.

דילוג לתוכן