משכורת סוכן ביטוח אלמנטרי

סוכני ביטוח אלמנטרים עובדים בדרך כלל כעצמאים מול מספר חברות ביטוח וסוכנויות. הסוכנים שעובדים כעצמאים עובדים על עמלות מחברות הביטוח, עמלת היקף ועמלת נפרעים המהווים בעצם את המשכורת החודשית שלהם. עמלת היקף היא תשלום חד פעמי על העסקה בעוד עמלת נפרעים היא עמלה שוטפת שחברות הביטוח משלמות לסוכן פעם בשנה. סוכנים שעובדים כשכירים מקבלים שכר קבוע מבית העסק אבל אפשרויות הגדלת השכר שלהם מצומצמות, יש להם ביטחון תעסוקתי אבל הסוכנים העצמאיים יכולים להרוויח סכומים משמעותית גבוהים יותר בצורת עמלות על העסקה.

סוכני ביטוח נדרשים לעבור הכשרה שלוקחת בערך שנתיים, במהלכה הם צריכים לעבור שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח, בנוסף לשני מבחנים מקצועיים בביטוח תאונות וביטוח רכוש. כמו כן, תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה. במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים קורס סוכן ביטוח פנסיוני הכנה לכל המבחנים הנדרשים ובסיום ההכשרה בתחום אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה.

משכורת סוכן ביטוח אלמנטרי
הכשרה בביטוח אלמנטרי

מסלול לימודי ביטוח אלמנטרי הוא בהיקף של 550 שעות לימוד אקדמיות במהלכו נעבור אתכם על כל החומר הנדרש עבור בחינות ההסמכה. כמו כן, אנחנו עוזרים לכם למצוא את הסטאז' המתאים עבורכם ובסיום הלימודים, פורטל המשרות העשיר שלנו עומד כולו לרשות הסטודנטים של המכללה. הלימודים מתאימים עבור כל אחד שרוצה לרכוש את אחד המקצועות המתגמלים והמעניינים ביותר בשוק העבודה. אין תנאים מקדימים מיוחדים לצורך קבלה ללימודים. לימודי ביטוח מאפשרים לכם לרכוש מקצוע מכניס ללא צורך בפסיכומטרי, מקצוע עם אפשרויות קידום רבות לאורך השנים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו? רוצים לקבל את הסילבוס המלא? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן