משכורת סוכן ביטוח עצמאי

סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים מעניקים שירות לעשרות אלפי לקוחות מדי שנה. הסוכנים שעובדים כעצמאים, מרוויחים את שכרם בצורה של עמלות מחברות הביטוח. חלק מהעמלות הן עמלות חד פעמיות על העסקה, וחלקן עמלות המשולמות מדי חודש בחודשו כנגזרת של אחוז העסקה. רוצים לדעת כמה מרוויח סוכן ביטוח עצמאי?

הסוכנים הפנסיוניים הם בדרך כלל עצמאיים, והם עובדים מול מספר חברות ביטוח וסוכנויות והם מורשים למכור את המוצרים של החברות שמולן הן עובדים, ואת כל השירותים הנלווים. הסוכנים נפגשים עם הלקוח מייעצים לו אילו ביטוחים כדאי לו לקחת, משווקים לו אותם ובסוף מוכרים את הביטוח ישירות ללקוחות. בתחום הפנסיוני ישנם גם יועצים ומשווקים שאינם עובדים כסוכני ביטוח. היועצים לא מוכרים את הפוליסות ללקוח, אלא מייעצים לו בלבד מה הן האופציות הטובות ביותר בעבורו. המשווקים עוסקים בשיווק של מוצרים מטעם בתי השקעות, חברות הביטוח והסוכנויות והם עובדים בדרך כלל כשכירים.

משכורת סוכן ביטוח עצמאי
ביטוח אלמנטרי אפשרויות תעסוקה

הסוכנים האלמנטריים אחראים על כל ביטוחי הרכוש, כולל ביטוחים הקשורים לפגיעה בנפש כתוצאה משימוש ברכוש. הסוכנים האלמנטרים יכולים להתקדם בתחום ולהתמקצע בביטוחים נוספים, כגון ביטוח קבלנים, ביטוח עסקים קטנים וגדולים, ביטוחי חבויות ועוד שורה ארוכה של ביטוחים נוספים. סוכנים אלמנטריים עובדים בחברות הגדולות ביותר בשוק הביטוח, פניקס, מגדל, הראל ומנורה. ניתן לעבוד כשכירים באחת מהחברות או כעצמאים מול מספר חברות וסוכנויות ביטוח.

לימודי ביטוח האלמנטרי והפנסיוני, מכשירים אתכם לעבודה בתחום. במסגרת ההכשרה הנדרשת תצטרכו לעבור שישה מבחנים, מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול מיוחד עם קורסי הכנה לכל המבחנים הנדרשים. במידה ואתם מעוניינים לעבוד בתחום, פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו לצורך קבלת מידע נוסף על ההרשמה.

דילוג לתוכן