משכנתאות לימוד עצמי

יועצי משכנתאות עוזרים ללקוחות, לקבל את ההחלטות החשובות ביותר בחיים שלהם. היועצים עוזרים ללקוח לתכנן בצורה מדויקת את ההלוואה, תוך בניית תמהיל המשכנתא המתאים עבורו. ניתן ללמוד את התחום באופן עצמאי, אין רגולציה בתחום הדורשת הכשרה מיוחדת ומבחנים של רשויות המדינה. אבל בשביל לעבוד במקצוע, תצטרכו תעודה ממכללה מוכרת.

כיום רק יועצים שעברו הכשרה מתאימה, יתקבלו לעבודה ויצליחו לבסוף להתקדם בתחום. בנוסף לכך, הכשרה במכללה ידועה תפתח לפניכם דלתות לעבודה. כמו כן, לימודים במכללה מקנים לכם כלים מעשיים להתמודדות עם כל סיטואציה במהלך העבודה, ומאפשרים לכם להכין את עצמכם בצורה הטובה ביותר להשתלבות בתחום. אתם תמיד יכולים לבקש מידע על לימודי יעוץ משכנתאות במכללה ואנחנו תמיד נהיה פה כדי לעזור לכם.

משכנתאות לימוד עצמי

לימודי ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר

במכללת אורין שפלטר יש לנו קורס ייעוץ משכנתאות אונליין מקצועי המכשיר יועצי משכנתאות ויועצים מימונים לפרויקטים. במהלך הקורס תרכשו את כל הידע הנדרש בשביל לעבוד במקצוע. מטרת הקורס שלנו היא להקנות לכם ידע וכלים מעשיים, בשילוב עם מעין התמחות עם יועצים ומנהלי תיקים.

במהלך הקורס נלמד על 32 מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק ועל בניית תמהיל המשכנתא האידאלי עבור הלקוח. כמו כן תלמדו על כל נושא הריביות על משכנתא, ועל ניווט של משק הבית להלוואה המתאימה עבורו. בהתאם לכך, תרכשו כלים שיעזרו לכם לקחת בחשבון את כל הפרמטרים הנדרשים לקבלת ההחלטה הנכונה, צרכי משק הבית, מסלולי החיים של הלקוחות, עבודה, הגדלת המשפחה וכל פרמטר נוסף הקשור להחלטה. הידע המקיף והעדכני שלנו, ישרת אתכם בצורה הטובה ביותר בעבודה עם לקוחות. אנחנו עושים את המיטב בשביל לספק עבורכם את הטוב ביותר בתחום.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכנית הלימודים שלנו בייעוץ משכנתאות או על קורס יועץ משכנתאות מחיר? רוצים כבר להירשם לסמסטר הבא? אל תהססו לפנות אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.
מעוניינים להשתלב בתחום המשכנתאות? קורס ייעוץ משכנתאות אונליין מקנה לכם את כל הכלים הנדרשים לעבודה בתחום. הקורס מאפשר לכם ללמוד באופן עצמאי ולרכוש מקצוע לחיים. במהלך הקורס תלמדו על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק, ותתנסו בעבודה פרקטית באמצעות מחשבון משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות. כמו כן, תלמדו איך לבנות תמהיל משכנתא מתאים עבור הלקוחות שלכם ואיך לנסח באופן מלא את הבקשות עבור הבנקים. במהלך ההכשרה שלנו תדרשו לעבור מבחן סיום קורס ולעשות עבודה מסכמת. לאחר סיום כל החובות, תקבלו תעודת סיום קורס מטעם המכללה.

יועצי משכנתאות עובדים בעיקר במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. אבל, ניתן כמובן לעבוד גם כעצמאים לאחר רכישת הניסיון המתאים. כמו כן, העבודה כעצמאים מתאימה במיוחד עבור אנשי מקצוע מתחום הביטוח והפיננסים המעוניינים להגדיל את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה.

משכנתאות לימוד עצמי

לימודים אונליין במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר מלמדת קורסים והכשרות מעשיות אונליין לטובת אלו מכם שאינם יכולים להתפנות ללימודים פרונטלים. אנחנו מלמדים מסלול לימודים מלא עבור הכשרת סוכני ביטוח פנסיונים ואלמנטרים המתקיים כולו באופן דיגיטלי. ניתן כמובן ללמוד את המסלול גם באופן פרונטלי לאלו מכם שמעדיפים זאת. אנחנו מלמדים הכשרות רבות בשוק ההון ובנדל"ן ותחומים רבים נוספים המתקיימים כולם באופן מקוון. המכללה שלנו עובדת עם טובי המרצים בכל תחום, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח. אצלנו תרכשו ידע פרקטי שיכין אתכם להשתלבות מהירה במעגל התעסוקה.

הרשמה ללימודים במכללה

מעוניינים להירשם ללימודים במכללת אורין שפלטר? רוצים לדעת איזה מסלול לימודים מתאים במיוחד עבורכם? אל תהססו! פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן