מתווך נדל"ן לימודים

תהליך רכישת דירה דורש השקעה וידע מעמיק בשוק הדירות, ובכל העניינים הביורוקרטים הקשורים לקנייה ומכירה של נכסים. לפני הקנייה על הקונים הפוטנציאליים לבחור את המקום המתאים עבורם, את העיר ואת השכונה, כל זאת בהתאם לתקציב העומד לרשותם. מתווכי נדל"ן עוזרים ללקוחות בכל התהליך ומאתרים עבורם דירות אטרקטיביות, לעתים במחיר נמוך משמעותית ממחיר השוק. המתווכים נדרשים לעבור הסמכה בתחום הכוללת מבחנים והתמחות ועליהם להיות
בקיאים בכל המגמות המתחדשות בעולם הנדל"ן.

בהתאם לחוק בישראל רק אדם שעבר הסמכה מטעם רשם המתווכים במשרד המשפטים, יכול לעבוד בתחום. בשביל לעבור את ההסמכה עליכם לעשות בחינה הכוללת את חוק המתווכים כולו, כולל כל התיקונים שנעשו במהלך השנים. הבחינה כוללת את כל החוזים הקשורים לתחום הנדל"ן, דיני מקרקעין ועוד נושאים משפטיים רבים הקשורים לעניין. ניתן כמובן ללמוד לבחינות בצורה עצמאית. אך הצורה הטובה ביותר להתכונן למבחנים היא באמצעות קורס תיווך מומלץ מקצועי בתחום.

מתווך נדלן לימודים
לימודים והכשרה בתיווך נדל"ן

לימודים עבור המבחן של משרד המשפטים, מספקים עבורכם את כל ההכנה הנדרשת לבחינה ומקנים לכם ידע מעשי לעבודה בתחום. הלימודים במכללת אורין שפלטר מתמקדים בהכנה לעבודה באמצעות ניתוח מקרים, ולימוד אינטראקטיבי בכיתה על ידי טובי המרצים בתחום. במסגרת הקורס נעבוד עם ספר לימוד מקיף המכיל את החומר הנדרש הכולל תקציר חומר הלימוד, בנוסף למאגר עשיר של תרגילים ובחינות.

מכללת אורין שפלטר מתגאה באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור המבחן הנדרש להסמכה. בנוסך לכך, הרוב המכריע של הבוגרים שלנו אכן עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו. אם אתם מחפשים לעבוד באחד המקצועות המרתקים והמתאגרים בשוק העבודה, הצטרפו אלינו עוד היום אל מסלול לימודים בשיווק נדלן.

דילוג לתוכן