סוגי ביטוח אלמנטרי

סוגי ביטוח אלמנטרי

ביטוח חבות מוצר הינו ביטוח עסקי בסיסי. מהותו: כיסוי מלא בכל מקרה שבו מוגשת כנגד עסק תביעה עקב גרימת נזק למוצר, כולל תשלום מלוא ההוצאות המשפטיות. ביטוח חבות מכסה נזקים שנגרמו במסגרת טיפול במוצרים שונים, ייבואם, ייצורם או אריזתם, והוא מאפשר לבעלי העסק להתנהל על בסיס שקט נפשי בזכות הידיעה שגם אם ייגרם נזק כלשהו למוצר, העסק עצמו לא יינזק.

איש המקצוע המוסמך להתאים לעסקים ביטוח חבות מוצר הוא סוכן ביטוח אלמנטרי. סוכני ביטוח אלמנטריים מורשים לשווק גם ביטוחי רכוש (לעסקים ולאנשים פרטיים), ביטוחי נסיעות לחו"ל, ביטוחי תאונות אישיות ועוד, ויכולים לבחור בין עבודה כשכירים לבין הקמת עסק עצמאי. כשכירים, נהנים סוכני הביטוח מרמת שכר גבוהה, תעסוקה יציבה לטווח הארוך, סביבת עבודה נעימה וכן עמלות ובונוסים. עסק עצמאי עשוי להיות מקור להכנסות גבוהות במיוחד, ובפרט עבור אנשי המקצוע החרוצים והמוכשרים.

המסלול שמוביל לעיסוק המתגמל הנ"ל פתוח לכולם, ולימודי סוכן ביטוח תנאי קבלה אין צורך בכל ידע מוקדם. לימודים במסלול האלמנטרי של מכללת אורין שפלטר יכולים להפוך כל אחד לסוכן ביטוח אלמנטרי תוך שנה וחצי עד שנתיים, וזאת בזכות הניסיון הרב של המרצים בקורסים השונים והליווי האישי שממנו נהנה כל תלמיד ותלמיד. המסלול כולל 6 קורסים: יסודות הביטוח, ביטוח רכוש, ביטוח תאונות, מימון וסטטיסטיקה, כלכלה וחשבונאות.

לאחר השלמת כל הקורסים ומעבר המבחנים שבסוף כל קורס – מבחנים שנערכים ע"י הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר – מסייעת המכללה לבוגרות ולבוגרים גם בהתנעת הקריירה: מי שרוצה להיות שכיר יכול להיעזר בחברת ההשמה של אורין שפלטר שמקיימת קשרי עבודה יומיומיים וארוכי שנים עם כל חברות הביטוח הגדולות בארץ (הראל, מנורה, הפניקס, כלל, מגדל, איילון ואחרות), ומי שרוצה להקים עסק עצמאי יכול להיעזר בסוכנות הביטוח של המכללה (שמבטיחה הכנסות גם בתחילת הדרך, עד שהסוכן העצמאי בונה תיק לקוחות גדול מספיק).

דילוג לתוכן