סוכן ביטוח אלמנטרי לימודים

סוכן ביטוח אלמנטרי הוא איש מקצוע בתחום הביטוח האחראי על מכירת פוליסות ביטוח ללקוחות. פוליסות ביטוח אלמנטרי הן פוליסות ביטוח המכסות נזקים שנגרמו לרכוש, כגון ביטוח רכב, ביטוח דירה, וביטוח עסקים.
סוכן ביטוח אלמנטרי מספק ייעוץ ללקוחות לגבי סוגי הביטוח המתאימים להם. כמו כן, הסוכנים מוכרים פוליסות ביטוח ללקוחות ומספקים שירות כולל ומקיף בתחום. סוכן ביטוח אלמנטרי צריך להיות בעל ידע בתחומי הביטוח, שוק ההון, ומיסוי ובעל כישורי תקשורת ושירות לקוחות טובים.
סוכני ביטוח אלמנטרי נדרשים לעבור הסמכה מטעם המדינה הכוללות בחינות מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר וסטאז' של חצי שנה. תוכלו להתחיל מיידית את הסטאז' לאחר ארבעת המבחנים הראשונים במקצועות היסוד.

לימודי ביטוח אלמנטרי במכללת אורין שפלטר

על מנת לעבוד בתור סוכן ביטוח אלמנטרי צריך לעבור בהצלחה שישה מבחנים, ארבעה מתוכם במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח, ועוד שני מבחנים מקצועיים. המכללה שלנו מלמדת את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור המבחנים.

סוכן ביטוח אלמנטרי לימודים

הקורסים המומלצים לעבודה שלנו מקיפים את כל הנושאים הנדרשים הקשורים לביטוח אלמנטרי, לרבות ביטוח רכוש, ביטוח תאונות אישיות, ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוחי בריאות, ביטוח אחריות מקצועית, ועוד. במסגרת הלימודים הסטודנטים נחשפים למגוון עשיר של תחומים, ורוכשים ידע מקיף בכל הקשור לכלל הביטוחים הכלולים בתוך מסגרת הביטוח האלמנטרי.

אפשרויות תעסוקה שונות בסיום הלימודים

נכון להיום, סוכן ביטוח אלמנטרי הוא אחד המקצועות הנדרשים ביותר בשוק העבודה. תחום זה מאפשר לכם להשתלב בסוכנויות וחברות הביטוח בתפקיד יצירתי ומאתגר.

רוצים לשמוע פרטים נוספים על לימודי סוכן ביטוח במכללת אורין שפלטר? אתם מוזמנים לפנות עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה, שישמחו לעמוד לשירותכם.

דילוג לתוכן