סוכן ביטוח דרושים

ברישיון מכירה של פוליסות ביטוח, אותן מסוכני ביטוח מחזיקים נפיקות חברות הביטוח עבור הלקוחות. הסוכנים מעניקים גם סיוע ראשוני למבוטחים, במקרים של הגשת תביעות לחברות הביטוח. הרישוי של סוכני ביטוח מוסדר במסגרת החוק על פיקוח שירותים פיננסיים משנת 1981. בהתאם לחוק עבודה כסוכן ביטוח, חייבת להיות עם רישיון מטעם אגף שוק ההון, ביטוח וחיסכון במשרד האוצר. לצורך ההכשרה בתחום, על הסטודנטים לעבור שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, וכן לעשות סטאז' של חצי שנה. 

סוכן ביטוח דרושים

הרישיון בתחום הביטוח ניתן בהתאם להתמחות בביטוח אלמנטרי או פנסיוני או בכל תחום אחר כנדרש. ביטוח אלמנטרי כולל את כל ביטוחי הרכוש של הרכב והדירה, בתי עסק וכל ביטוח אחר הקשור לרכוש או לפגיעה בנפש כתוצאה משימוש ברכוש. הביטוח הפנסיוני כולל ביטוחי חיים וחיסכון פנסיוני, פנסיה, קופות גמל והשתלמות. 

סוכני ביטוח הם אנשי מקצוע מבוקשים מאוד, והביקוש רק עולה מדי שנה. בכל שנה דרושים יותר סוכנים פנסיונים ואלמנטרים לעבודה עם לקוחות. בהתאם לכך, המכללות השונות ברחבי הארץ מציעות תוכניות לימודים מקיפות להכנה למבחנים ולהכשרה מקצועית בתחום. במכללת אורין שפלטר אנחנו משיקים כבר שנים רבות, תוכנית הכשרה ביטוח אלמנטרי מקיפה המכינה אתכם למעבר בהצלחה של כל המבחנים עבור הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר.


במכללת אורין שפלטר אנחנו מתמחים בהכנה לבחינות של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. המכללה שלנו היא המכללה עם אחוזי המעבר הגבוהים ביותר. בנוסף לכך, תוכנית לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי, מכינה אתכם ישירות למעגל העבודה. בהתאם לכך, הרוב המוחלט של הסטודנטים שלומדים אצלנו במכללה, עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו.
 מעוניינים לרכוש השכלה מקצועית ומקצוע לחיים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה. 

דילוג לתוכן