סוכן ביטוח כמה זמן לימודים?

עכשיו לאחר שהבנו שניתן לסיים את המסלול בשנה וחצי עד שנתיים, נשאר לכם לבחור את התחום המועדף עליכם. סוכני ביטוח אלמנטרים, מטפלים בכל ביטוחי הרכוש וביטוחי נפש הקשורים לשימוש ברכוש. מדובר בהיקף נרחב מאוד של ביטוחים כגון ביטוחי רכב, דירה, עסק וביטוח תאונות אישיות, ביטוחים בסיסיים שכל אחד מאיתנו רכש בשלב זה או אחר של החיים. העבודה כסוכן ביטוח אלמנטרי מאפשרת לכם להשתלב בחברות הגדולות ביותר בשוק, פניקס, מגדל, הראל ומנורה או לעבוד כעצמאים ולפתוח עסק פרטי. ההמלצה שלנו לאחר קורס סוכן ביטוח פנסיוני היא כמובן לעבוד בחברה ולרכוש ניסיון מקצועי, ואז במידה ואתם מרגישים שזה הייעוד שלכם להתקדם הלאה ולעבוד כעצמאי.

סוכני ביטוח פנסיוניים עובדים בדרך כלל בשיתוף פעולה עם כמה חברות והם מורשים למכור ללקוח מוצרים ושירותים שהן מספקות. במסגרת ההכשרה בביטוח פנסיוני, ניתן להתמקד גם בייעוץ פנסיוני ולהשתלב באחד הבנקים המובילים בארץ או לעבוד כמשווקים.

מתלבטים איזה מסלול לימודים מתאים ביותר עבור הצרכים שלכם? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו ונשמח לעזור לכם עם הבחירה.

לימודי סוכן ביטוח כמה זמן?
הכנה מלאה למבחנים ועזרה במציאת עבודה

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בתחום הפיננסי והפנסיוני. בהתאם לכך, יש לנו הכשרה מקיפה לכל המבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. הרוב המכריע של הבוגרים שלנו, עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו ומתקדמים במהירות במעלות השכר והתפקיד. אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה בסיום הלימודים, ולהשתלב במהירות בחברות המובילות ביותר בארץ. באמצעות מחלקת ההשמה שלנו עם משרות נחשקות מכל חברות הביטוח הגדולות, אתם מקבלים יתרון משמעותי על פני מתחרים אחרים בתחום.

הצטרפו אלינו עוד היום אל קהל הסטודנטים של המכללה!

דילוג לתוכן