סוכן ביטוח לימודים בחיפה

בעולם הביטוח ישנם שני מסלולים מרכזיים, סוכן ביטוח פנסיוני ואלמנטרי. הסוכנים הפנסיוניים אחראים על כל הנושא של חסכונות הפנסיה והפיצויים. סוכני ביטוח פנסיוניים מתווכים בין הלקוחות לבין חברות הביטוח והסוכנויות השונות. כל עובד שכיר במשק יכול לבחור בעצמו את סוכן הביטוח המתאים עבורו, על מנת לטפל בכספים המופקדים לקרנות הפנסיה, קופות הגמל וביטוחי המנהלים. הסוכנים האלמנטריים אחראים על כל ביטוחי הרכוש ועל ביטוחים הקשורים לפגיעה בנפש כתוצאה משימוש ברכוש. רוב הביטוחים הנדרשים במהלך החיים כגון ביטוח רכב ודירה, נכללים בתחום הביטוח האלמנטרי. 

ההכשרה עבור סוכני ביטוח אלמנטרים או פנסיוניים דורשת מעבר של שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף לכך, תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה. לימודי סוכן ביטוח בתחום נמשכים במשך שנה וחצי עד שנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. 

במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול מיוחד ללימודים בתחום עבור תושבי הצפון. לימודים להכשרת סוכני ביטוח אצלנו במכללה מקנים לכם את הסיכוי הגבוה ביותר לעבור את המבחנים בהצלחה יתרה.

סוכן ביטוח לימודים בחיפה

לימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר

במכללת אורין שפלטר אנחנו מכינים אתכם למבחנים ומקנים לכם כלים מעשיים לעבודה בתחום. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם מרצים של המכללה ומרצים מן החוץ, אנשי מקצוע מעולים בתחום הביטוח ובתחומים משיקים. השילוב בין שני סוגי המרצים, מקנה לכם ידע תיאורטי ופרקטי ומכין אתכם להתמודדות עם סיטואציות קונקרטיות בעבודה. בנוסף לכך, אנחנו עוזרים לכם בסופם של הלימודים, להשתלב במעגל העבודה. פורטל המשרות העשיר שלנו עומד כולו לרשות הבוגרים של המכללה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכנית הלימודים שלנו בביטוח פנסיוני ואלמנטרי? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן