סוכן ביטוח לימודים מחיר

בעולם הביטוח ישנן שני מסלולים מרכזיים, הביטוח הפנסיוני והביטוח האלמנטרי. הביטוח הפנסיוני קשור לכל החסכונות והביטוחים שנרכשו במהלך השנים, לקראת היציאה לגמלאות. סוכני ביטוח אלמנטרים אחראים לכל ביטוחי הרכוש, כולל פגיעות בנפש כתוצאה משימוש ברכוש. לימודי סוכן ביטוח בשני המסלולים, מכינים את הסטודנטים למבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. כמו כן, במסגרת הלימודים בתחום, הסטודנטים רוכשים השכלה מקצועית ומכינים את עצמם לעבודה. המבחנים כוללים ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף לכך, על הסטודנטים לעבור סטאז' של חצי שנה. 

סוכן ביטוח לימודים

במכללה שלנו אנחנו משיקים כבר שנים רבות תוכנית לימודים מקיפה, בלימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי. אחוזי ההצלחה שלנו במעבר של הבחינות, הן מהגבוהים ביותר בכל הארץ. מסלול הלימודים שלנו מתקיים במתכונת פרונטלית או דיגיטלית, בהתאם לצרכים של הסטודנט. 

 מחפשים מקצוע לחיים? הכנסה יציבה ואפשרויות קידום מהירות?  פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. במסגרת הייעוץ המקצועי, תקבלו את כל המידע הנדרש בשביל להגיע להחלטה הנכונה.

מאסטר פנסיוני, סוכני הביטוח של העידן החדש

בנוסף ללימודים המקצועיים בביטוח פנסיוני או אלמנטרי, יש לנו קורסים רבים נוספים עבור סוכני ביטוח. אחד הקורסים המובילים שלנו, הוא מאסטר פנסיוני. הקורס הוא מעין התמחות עבור סוכני ביטוח, המכשיר אתכם למתן שירות מקצועי ברמה הכי גבוהה שניתן. 

בעידן של היום רק מקצוענים אמיתיים יכולים להגדיל בצורה משמעותית את קהל הלקוחות ואת ההכנסה. בקורס ייעוץ פנסיוני נעבור על כל פוליסות המנהלים הוותיקות, על קרנות הפנסיה השונות ועל קופות הגמל, בדגש על כל החידושים של השנים האחרונות. המטרה היא לתת לכם סט כלים מעודכן לעבודה עם לקוחות. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על קורס מאסטר פנסיוני ועל קורסים נוספים עבור סוכני ביטוח? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה. אנחנו כאן עבורכם בכל עת.

דילוג לתוכן