סוכן ביטוח לימודים

על מנת לעבוד בתור סוכן ביטוח פנסיוני או אלמנטרי, נדרשים לימודים והכשרה ייעודית בתחום. ההכשרה עבור סוכני ביטוח כוללת סך הכול שישה מבחנים מטעם משרד האוצר והרשות לניירות ערך. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ושני מבחנים מקצועיים בכל אחד מהתחומים. לימודי סוכן ביטוח מכשירים אתכם לעבודה בתחום ומקנים לכם את כל הכלים הנדרשים לכך. סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים עובדים מול חברות הביטוח והסוכנויות, ומספקים שירות כולל ומקיף בתחום לאלפי לקוחות מדי שנה.

ללמוד ביטוח במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר מלמדת את כל הקורסים הנדרשים עבור הכשרת סוכני ביטוח במתכונת מקוונת או פרונטלית. הלימודים מתקיימים באופן דיגיטלי לטובת אלו מכם שאינם יכולים להגיע למרכזי הלימודים שלנו. המסלול עבור סוכני ביטוח אלמנטרים מכשיר אתכם לעבודה כסוכנים בחברות הביטוח ובסוכנויות השונות ברחבי הארץ. מסלול הלימודים בביטוח פנסיוני, מכשיר אתכם לעבודה כיועצים, משווקים וסוכני ביטוח פנסיוניים. בנוסף, המכללה מציעה גם קורסים מקצועיים עבור רפרנטים וחתמי ביטוח.

מרצי המכללה נבחרים בקפידה רבה ומהווים את אחד מעמודי התווך של המכללה. המרצים הינם בעלי ניסיון עשיר ביותר בתחום ההוראה ויודעים כיצד להכין את הסטודנטים למבחנים של משרד האוצר והבחינות של הרשות לניירות ערך.

סוכן ביטוח לימודים
הרשמה ללימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר

כל אחד ואחת מכם המעוניין לעבוד בתחום הביטוח מוזמן להצטרף אל מסלול הלימודים בשעות ערב שלנו. לצורך ההרשמה למסלול הלימודים בביטוח פנסיוני ואלמנטרי אין שום צורך בתנאי קבלה ספציפיים.
רוצים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה, שישמחו לעמוד לשירותכם.

דילוג לתוכן