סוכן ביטוח מומלץ

סוכני ביטוח הם הכתובת הטובה ביותר, עבור רכישת פוליסות מחברות הביטוח והסוכנויות השונות. ישנם ביטוחים שניתן לרכוש באופן ישיר ללא תיווך של סוכן הביטוח כגון ביטוחי רכב או דירה, הנחשבים לפשוטים יחסית. אבל רוב הביטוחים בשוק, דורשים הבנה מעמיקה של התנאים. כמו כן, צריך לדעת איך לבחור את הכיסוי המשתלם ביותר עבור הלקוח ואת זה רק סוכני ביטוח מנוסים יכולים לעשות. 

סוכן ביטוח מומלץ

סוכני ביטוח מחזיקים ברישיון מכירה של פוליסות ביטוח, אותן מנפיקות החברות השונות העוסקות בתחום. הסוכנים מעניקים גם סיוע ראשוני למבוטחים, בכל הנוגע להגשת תביעות לחברת הביטוח. בכל בחירה של סוכן ביטוח מומלץ, צריך לבדוק לעומק את ההכשרה של הסוכן ואת הרזומה שלו. במקרה של בחירה בחברת ביטוח שמעסיקה את הסוכן, על הלקוחות לברר את הרזומה של החברה. סוכני ביטוח עצמאיים נמדדים בביקורות שהן קיבלו לאורך השנים, וכמובן במוסד הלימודים שבו למדו וההכשרה שעברו. 

אצלנו במכללת אורין שפלטר, אנחנו משיקים קורסים המכינים את הסטודנטים למעבר בהצלחה של כל מבחני יסודות הביטוח הנדרשים לצורך קבלת הרישיון. בנוסף לקורסים עבור סוכני ביטוח להעמקת הידע והתמקצעות בתחום. הקורסים מקנים לסוכנים שלומדים אצלנו יתרון משמעותי על פני מתחרים בשוק הביטוחים. 

קורס מקצועי עבור סוכני ביטוח, מאסטר פנסיוני 

מאסטר פנסיוני הוא קורס מקצועי עבור סוכני ביטוח. הקורס הוא מעין התמחות פרקטית תוך כדי תיאורי מקרים ולימוד אינטראקטיבי בכיתה. הסוכנים מעלים לדיון מקרים מחיי היום יום בעבודה, וביחד אנחנו דנים בהם ומסיקים את המסקנות הנדרשות. במהלך קורס סוכן ביטוח נתמקד גם בכל החידושים האחרונים של התחום ונרכוש ארגז כלים מלא לעבודה. המטרה היא לעזור לכם להתמודד עם כל תרחיש במהלך העבודה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

סוכן ביטוח מומלץ

ביטוח הוא תחום מורכב מאוד, ולכן גם בעידן הדיגיטלי, שבו לכאורה אפשר לבחור פוליסה בלחיצת כפתור, מומלץ לא להתפתות ולוותר על שירותיו של סוכן הביטוח. חשוב להדגיש: ישנם תחומים שבהם אפשר לוותר על שירותי תיווך מבלי לפגוע באינטרסים מהותיים שלנו – כך למשל בדרך כלל אפשר לשכור דירה גם בלי סוכנות תיווך נדל"ן או לטוס ליוון בלי סוכן נסיעות אלא בעזרת מנוע חיפוש חכם – אבל כשמדובר על כיסויים שנועדו למנוע מאיתנו נזקים כספיים חמורים, שקט נפשי אמיתי מושג רק כשנעזרים בשירותיו של סוכן ביטוח, ולא כל סוכן ביטוח אלא איש מקצוע מיומן ומנוסה. מומלץ לגשת לסוכנות ביטוח מומלצת.

סוכן ביטוח חיים

סוכני ביטוח מקצועיים מבטיחים כיסוי מושלם של כל הצרכים שלנו – בין אם מדובר על ביטוחי רכוש למיניהם (רכב, מבנה, תכולת דירה ועוד), בין אם אלה ביטוחים בתחום הבריאות (מחלות קשות, תאונות אישיות, סיעודי) ובין אם ביטוחים שמטרתם הבטחת הכנסה נאותה למשפחה בכל מצב (אובדן כושר עבודה, ביטוח חיים). בנוסף, סוכן ביטוח בעל ניסיון ויושרה מונע מכם לשלם סכומים גבוהים שלא צורך עקב כפל ביטוחים, תופעה רווחת למדי. הבסיס לתועלת שמספקת האינטראקציה עם איש מקצוע זה הוא המידע שתקבלו ממנו, באופן ברור ובהיר לחלוטין, כך שתדעו בדיוק מה התמורה מכל שקל שאתם משלמים לכל חברת ביטוח.

כשמחפשים סוכן ביטוח מומלץ קודם כל לשאול חברים ומכרים האם הם יודעים בדיוק אילו פוליסות יש להם, האם הם בטוחים שאין להם כפל ביטוחים ומה כולל הכיסוי של כל פוליסה ופוליסה (ביטוח חיים, למשל, עשוי לכלול גם רכיב חיסכון, בביטוחי תכולת דירות ישנן החרגות שונות, וישנן עוד דוגמאות לאינפורמציה חיונית). אם אחד מהנשאלים מספק תשובות מפורטות לכל השאלות, קרוב לוודאי שיש לו סוכן ביטוח מצוין, וכדאי לשקול עבודה איתו. בסוכנות גבהים תמצאו סוכני ביטוח קשובים מאוד לצרכים של כל לקוח ולקוח, בעלי ידע רחב היקף בתחומי הביטוח השונים ובעיקר ניסיון ואחריות שגם יחסכו לכם כסף רב וגם יבטיחו ראש שקט באמת, לכם ולמשפחה.

דילוג לתוכן