סוכן ביטוח מתחיל

סוכני ביטוח פנסיוני ואלמנטרי מעניקים שירות ללקוחות, בנוגע לפוליסות השונות הנדרשות עבורם. בתחום האלמנטרי מדובר בכל ביטוחי החובה המוכרים לכולנו, ביטוחים שנצטרך לעשותם בשלב זה או אחר של החיים. הביטוח האלמנטרי כולל את כל הביטוחים הנוגעים לרכוש, כולל ביטוחים הקשורים לפגיעה בנפש כתוצאה משימוש ברכוש והוא כולל ביטוח דירה, רכב, ביטוח נסיעות לחו"ל ועוד ביטוחים נוספים. הביטוח הפנסיוני קשור לכל החסכונות שנצברו במהלך השנים בשביל היציאה לגמלאות כולל כספי הפיצויים. סוכני ביטוח פנסיוני עוזרים ללקוחות למצוא את הכיסוי הביטוחי ההולם ביותר את הצרכים שלהם, ובסוף הם רוכשים עבורם את הביטוחים המתאימים. בתחום הפנסיוני ניתן לעבוד כסוכני ביטוח, יועצים או משווקים פנסיוניים.

סוכן ביטוח מתחיל צריך קודם כל לעבור את ההכשרה המתאימה בתחום, על הסוכנים לעשות שישה מבחנים, ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף לכך, סוכני ביטוח נדרשים לעשות סטאז' של חצי שנה. במכללה שלנו כבר שנים רבות מעבירם קורס לימודי יסודות הביטוח ומכינים אתכם לכל המבחנים ומקנים לכם את כל הכלים הדרושים בשביל לעבוד בתחום. המכללה גאה באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר.

סוכן ביטוח מתחיל
במה עובדים בסיום הלימודים וההכשרה?

סוכני ביטוח עובדים בחברות ובסוכנויות השונות כשכירים או שהם עובדים כעצמאים מול חברות הביטוח. סוכן ביטוח עצמאי עובד על עמלת היקפים ועל עמלת נפרעים, עמלה חד פעמית ועמלה רב פעמית מחברות הביטוח והסוכנויות שמולן הוא עובד. ההכשרה בתחום האלמנטרי מאפשרת לכם לעבוד כסוכני ביטוח וההכשרה הפנסיונית מאפשרת לכם להתמקצע כסוכנים, משווקים או יועצים בהתאם להעדפות האישיות שלכם. היועצים עובדים בעיקר במסגרת הבנקים ובתי ההשקעות והמשווקים עובדים בחברות ובסוכנויות השונות. סוכני הביטוח הפנסיוניים עובדים בדרך כלל כעצמאים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בתחום הביטוח הפנסיוני והאלמנטרי? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן