סוכן ביטוח עצמאי

סוכני ביטוח עצמאים אינם כפופים לחברות ולסוכנויות השונות. בהתאם לכך, הם יכולים לתת שירות אישי ללקוחות המותאם במיוחד עבור הצרכים שלהם. סוכן ביטוח עצמאי, עובד בשביל עצמו ואינו צריך להפריש רווחים למעסיקים. בהתאם לכך, השמיים הם הגבול מבחינת ההכנסה. סוכנים מנוסים שעובדים נכון, יכולים להגיע למשכורות גבוהות מאוד מדי חודש בחודשו. 

סוכן ביטוח עצמאי

 

בניית תיק לקוחות היא אחת המשימות החשובות ביותר עבור הסוכנים. לקוחות מרוצים הם הבסיס להכנסה השוטפת של  בית העסק. בנוסף לכך, לקוחות מרוצים לא רק מאפשרים לשמור על הכנסה יציבה אלא מביאים לקוחות חדשים. כאשר עובדים באופן עצמאי, הרבה מהלקוחות מגיעים על ידי המלצות מפה לאוזן. רוצים לדעת כמה מרוויח סוכן ביטוח עצמאי?

סוכני ביטוח צריכים לעבור הכשרה מקיפה הכוללת מבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר וסטאז' של חצי שנה. אבל בנוסף לכך, ההכשרה בתחום על ידי המכללות השונות, מקנה לכם כלים מעשיים לעבודה עם לקוחות. במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול לימודים בביטוח אלמנטרי ופנסיוני, המכין אתכם בצורה מלאה לעבודה כסוכני ביטוח עצמאים. במהלך הלימודים אנחנו שמים דגש על בניית עסק פרטי ועל הדרכים המתאימות לעשות זאת. 

סוכנים פנסיוניים ואלמנטרים, הכשרה לעבודה עם לקוחות 

סוכנים פנסיונים ואלמנטרים מעניקים שירות לאלפי לקוחות מדי שנה. סוכן ביטוח הוא אחד המקצועות הנדרשים ביותר כיום בשוק העבודה. בהתאם לכך רבים פונים ללימודים מקצועיים בתחום. 

מסלול ההכשרה שלנו מכין אתכם למעבר בהצלחה של כל המבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במהלך לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי, תצטרכו לעבור ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, כלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. בנוסף תצטרכו לעשות עוד שני מבחנים מקצועיים בכל אחד מהתחומים. 

אנחנו ממליצים לכם לבוא לפגישת ייעוץ ראשונה לפני קבלת כל החלטה. במהלך הפגישה תקבלו את כל המידע הנדרש בנוגע לתוכנית הלימודים. כמו כן היועצים שלנו יעזרו לכם לבחור את המסלול המתאים ביותר עבורכם. 

דילוג לתוכן