סוכן ביטוח פנסיוני משכורת

סוכני ביטוח פנסיוניים נדרשים לעבור הסמכה מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. על הסוכנים לעבור ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, ועוד שני מבחנים מקצועיים. ההסמכה כוללת גם סטאז' של חצי שנה. המבחנים במקצועות היסוד הם, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. המבחנים המקצועיים הם במקצועית א' וגמר פנסיוני.

סוכני ביטוח פנסיוניים עובדים בדרך כלל כעצמאים מול מספר בתי ביטוח וחברי השקעות. בהתאם לכך, שכרם של סוכני ביטוח עצמאים, מורכב מעמלת היקפים ועמלת נפרעים. עמלת היקפים היא עמלה חד פעמית על סגירה של פוליסת הביטוח, ועמלת היקפים משולמת כל חודש כנגזרת מתוך אחוז העסקה המשולמת.

הסוכנים הפנסיוניים הם החוליה המרכזית המקשרת בין חברות הביטוח לסוכנויות, והם דואגים למטרייה הביטוחית והפיננסית המשתלמת ביותר והטובה ביותר עבור הלקוח. סוכני ביטוח עצמאים יכולים להרוויח בתחילת דרכם שכר שנע בין 15,000 ש"ח לחודש עד 25,000 ש"ח לחודש. בהמשך הדרך לאחר שלוש שנים בלבד, הם יכולים להעלות את שכרם באופן משמעותי.

הלימודים עבור סוכני ביטוח מתקיימים במסגרת המכללות השונות ברחבי הארץ. במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול מיוחד המכין אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים, ומקנה לכם סט כלים עדכני לעבודה בתחום.

סוכן ביטוח פנסיוני משכורת
לימודי סוכן ביטוח פנסיוני

 ייועץ פנסיוני לימודים היברידים במכללת אורין שפלטר, מכשירים אתכם לעבודה כסוכני ביטוח פנסיוניים. הלימודים מורכבים משישה קורסי הכנה עבור המבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במהלך הלימודים אנחנו מתמקדים הן בצד התיאורטי והן בצד המעשי של המקצוע. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם מרצים של המכללה המעניקים לכם ידע תיאורטי נרחב, ועם מרצים שבאים מן השטח. השילוב בין שני סוגי המרצים, מעניק לכם את כל הכלים הנדרשים למעבר בהצלחה של המבחנים ומכין אתכם לעבודה בפועל.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול לימודים בשעות הערב שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן