סוכן ביטוח פנסיוני שכר

סוכני ביטוח פנסיוני מספקים שירות מקצועי לעשרות אלפי אנשים מדי שנה. הסוכנים מייעצים ללקוחות בנוגע לפוליסות הביטוח הפנסיוני המתאימות עבורם, משווקים את הפוליסות מטעם חברות הביטוח והסוכנויות ולבסוף רוכשים אותם עבור הלקוח. הסוכנים עובדים בדרך כלל כעצמאים, מול מספר חברות ביטוח וסוכנויות, והם רשאים למכור את המוצרים של אותן חברות. השכר של הסוכנים מגיע מחברות הביטוח עצמם ולא מהלקוחות, בצורה של עמלות על כל עסקה.

בעולם העבודה של ימינו, בו אנשים עוברים עבודה כמה פעמים במשך הקריירה המקצועית שלהם, הסוכנים הפנסיוניים עוזרים ללקוחות לרכז את תשלומי הפנסיה במקום אחד. בזמן מעבר עבודה, הסוכנים יושבים עם הלקוח ובודקים מהן ההפרשות שהתבצעו עד כה, והאם כדאי לו להמשיך עם אותה חברה או לשנות את המסלול ואת סוכנות הביטוח. הסוכנים עוברים קורס יסודות הביטוח אונליין והכשרה מקיפה לעבודה עם לקוחות, והם נדרשים לעשות שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. המבחנים כוללים ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף לכך, תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה.

סוכן ביטוח פנסיוני שכראפשרויות תעסוקה בתחום הביטוח

בעולם הביטוח הפנסיוני תוכלו לעבוד כיועצים, משווקים או סוכני ביטוח פנסיוני. ההכשרה התיאורטית עבור כל אחד מהמקצועות היא אותה הכשרה. לאחר סיום ארבעת המבחנים במקצועות היסוד, תוכלו להתחיל בסטאז' של חצי שנה, בהתאם למסלול המקצועי שבחרתם.

במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול לימודי ביטוח פנסיוני הכנה מיוחד עבור כל המבחנים הנדרשים, המכין אתכם בצורה מלאה לכל מבחן ומקנה לכם סט כלים עדכני לעבודה עם לקוחות. בנוסף לכך, מייד עם סיום הלימודים וההכשרה המעשית, אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה בתחום.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בביטוח פנסיוני? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן