סוכן ביטוח קורס

מעוניינים לעשות קורס עבור סוכני ביטוח? תעודת סוכן ביטוח אלמנטרי דורש מעבר של שישה מבחנים, ארבעה במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. כל הקורסים של המכללות השונות הן קורסי הכנה למבחנים. בהתאם לכך, כל מכללה נמדדת על פי סיכויי ההצלחה של התלמידים שלה. 

אצלנו במכללת אורין שפלטר, אנחנו מתגאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר. בנוסף לכך, אנחנו מספקים עבור הסטודנטים שלנו סט כלים מעשי להתמודדות עם סיטואציות קונקרטיות בעבודה. יש לנו שני מסלולי לימוד, האלמנטרי והפנסיוני. הסוכנים האלמנטרים הם סוכני הביטוח המוכרים לכולנו העוסקים בכל ביטוחי הרכוש, כולל ביטוחים הקשורים לפגיעה בנפש כתוצאה משימוש ברכוש. הסוכנים הפנסיוניים מטפלים בכל הנושא של חסכונות הפנסיה והביטוחים הנלווים.

מסלול לימודי סוכן ביטוח שלנו מתאים עבור כל מי שמעוניין לעבוד כסוכן ביטוח אלמנטרי או פנסיוני. בנוסף לכך, בתחום הפנסיוני תוכלו לעבוד גם כיועצים או כמשווקים. היועצים מספקים שירות אובייקטיבי ללקוחות והמשווקים מוכרים פוליסות ביטוח מטעם החברות השונות בשוק. 

סוכן ביטוח קורס

מסלולי הלימוד בביטוח במכללת אורין שפלטר 

מסלולי הלימוד בביטוח במכללת אורין שפלטר, נמשכים שנה וחצי עד שנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. לאחר מעבר בהצלחה של ארבעת המבחנים במקצועות היסוד, תוכלו להתחיל סטאז' של חצי שנה. במהלך הלימודים אנחנו מכינים אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בסיום המסלול, מחלקת ההשמה שלנו עם משרות נחשקות מכל חברות הביטוח, פתוחה במיוחד עבורכם. שם תקבלו הצעות מובילות מבתי ההשקעות והבנקים המרכזיים ביותר במשק. הרוב המוחלט של הסטודנטים שסיימו אצלנו את ההכשרה, עובדים בפועל כסוכני ביטוח בכל רחבי הארץ. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי הלימוד בביטוח אלמנטרי ופנסיוני? רוצים לדעת איזה מסלול מתאים עבורכם? כמה עולה קורס יועץ פנסיוני? צרו קשר עוד היום עם יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן