סוכנות ביטוח לימודים

הכשרה כסוכן ביטוח, היא אחת ההכשרות המבוקשות ביותר אצלנו במכללה. עבודה בסוכנות ביטוח או בחברת ביטוח היא עבודה יציבה עם שכר הולם. אך מעבר לכך, הלימודים בתחום לא דורשים הכשרה מיוחדת והם מתאימים עבור כל מי שרוצה להתמקצע בתחום. בעבר רבים מהסטודנטים שלנו היו בעלי תארים מתקדמים. אך כיום רוב הסטודנטים פונים ישירות ללימודים מקצועיים. היתרון הגדול הוא כמובן שאין צורך בפסיכומטרי ובתנאי קבלה מיוחדים. כמו כן, כל החומר הנלמד מכוון לעולם המעשה. קורס סוכני ביטוח מכשיר אתכם במבחינה עיונית ומעשית ללמוד על הבסיס למקצוע ומעבר לו. אתם לומדים איך לעבור את המבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר בהצלחה. בנוסף לכך אתם מקבלים הכשרה מעשית לעבודה על יד טובי המרצים בתחום. אנחנו עובדים עם מרצים של המכללה ועם אנשי מקצוע שעובדים בפועל בעולם הביטוח ובעולמות משיקים.

לימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר

לימודי ביטוח כוללים לימודים במסלול האלמנטרי או הפנסיוני. במסלול האלמנטרי ההכשרה המרכזית היא כמובן לימודי סוכן ביטוח, אך ישנם מקצועות כגון רפרנט ביטוח היכולים להתאים במיוחד עבורכם. בתחום הפנסיוני ישנם שלושה מסלולים מרכזיים, המסלול של סוכן ביטוח פנסיוני, המסלול של יועץ פנסיוני ומסלול מיוחד עבור משווקים. בכל אחד מהתחומים אנחנו מקנים לכם את כל הידע הנדרש לעבודה, ומכוונים אתכם בבחירת הסטאז' המתאים. עם סיום תקופת ההתמחות תהיו במעמד קבלת רישיון סוכן הביטוח שלכם. בלימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי, הכוללים מבחנים של משרד האוצר והרשות לניירות ערך, תצטרכו לעבור גם סטאז' של חצי שנה. בסיום הלימודים יש לנו פורטל משרות עשיר עבור הבוגרים שלנו, שיעזור לכם למצוא עבודה בתחום.

בכל שאלה ובכל עניין שיש לכם בנוגע למסלולים ולתוכנית הלימודים, תוכלו לפנות אל היועצים של המכללה. אתם מוזמנים עוד היום לקבוע פגישת ייעוץ ראשונה. בפגישה נעבור אתכם על כל המסלולים בתחום הביטוח, ונתאים עבורכם את מסלול הלימודים הנכון.

דילוג לתוכן