סילבוס קורס יסודות הביטוח

יסודות הביטוח הוא אחד מהמבחנים החשובים ביותר עבור ההכשרה של סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים. במכללה שלנו, אנחנו מלמדים קורס לימודי יסודות הביטוח מקצועי שמכין אתכם בצורה מלאה למבחן, ומקנה לכם את כל הכלים לעבור אותו בהצלחה יתרה. הסילבוס של הקורס ביסודות הביטוח, מכסה את כל החומר הנדרש לבחינה. במהלך הלימודים נעבור על כל החוקים הספציפיים בתחום, ועל כל התקנות של מס הכנסה. בנוסף לנושאים רבים נוספים הנדרשים לצורך הבחינה.

לצורך ההכשרה כסוכני ביטוח תצטרכו לעשות סך הכל שישה מבחנים, ארבע מבחני יסוד זהים בכל אחד מהתחומים, ושני מבחנים מקצועיים שונים עבור כל מסלול. אנחנו מלמדים קורסים עבור כל אחד מארבעת מבחני היסוד ושני הקורסים המקצועיים. הדגש שלנו הוא על הכנה למבחנים ולעבודה בתחום, ובהתאם לכך אנחנו עובדים עם המרצים הטובים ביותר בארץ. אנשי מקצוע מעולים שעובדים בעולם הביטוח ובתחומים משיקים. בהתאם לכך, אנחנו מתגאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר מבין כל המכללות ברחבי הארץ.

סילבוס קורס יסודות הביטוח
קורסים והכשרות נוספות בתחום הביטוח

במכללת אורין שפלטר יש לנו קורסים והכשרות מקצועיות בתחום הביטוח שאינם דורשים זמן רב. אנחנו מלמדים קורס לימודי ביטוח אלמנטרי עבור רפרנטים בתחום הביטוח, המנהלים את כל העניינים הביורוקרטים של המשרד. בנוסף לכך, יש לנו קורסים עבור חתמי ביטוח האחראים על התאמת הפוליסות למבוטחים. הקורסים המקצועיים שלנו מתקיימים ללא תנאים מוקדמים מיוחדים.

הכשרה מקצועית מהירה היא אחת הדרכים היעילות ביותר להיכנס למעגל העבודה. כיום אין צורך בפסיכומטרי או בלימודים שלוקחים כמה שנים, בשביל לרכוש מקצוע מכניס. עולם הביטוח מספק עבודה לעשרות אלפי אנשים מדי שנה רבים מהם הם בוגרי המכללה.

אתם מוזמנים עוד היום להירשם אצלנו ללימודים במכללה, פנו אלינו אל יועצי הלימודים שלנו בשביל להתחיל את תהליך הרישום ולקבל את כל המידע הנדרש עבורכם.

דילוג לתוכן