ספרי לימוד ביטוח אלמנטרי

ביטוח אלמנטרי הוא תחום רחב יריעה עד מאוד. בין השאר נכללים בתחום זה, שנקרא גם ביטוח כללי, ביטוחי רכב (חובה, צד ג'), ביטוחי דירה (ביטוח מבנה, ביטוח תכולה), ביטוחי נסיעות לחו"ל על מרכיביהם השונים (הוצאות רפואיות, נזק לרכוש ועוד), ביטוח סחורה במהלך הובלה בדרך הים או האוויר, ביטוחי כלי שיט וכלי טיס, ביטוחי אשראי (שמגנים על ספקים מפני אי קבלת תשלומים), ביטוחים הנדסיים (ביטוח שמכסה נזק לציוד עקב הפעלתו), ביטוח אחריות מעבידים (ביחס לנזק שנגרם לעובדיו) ועוד.
לימודי ביטוח

על-מנת לעסוק בתחום כה מקיף נדרש באופן טבעי ידע רב, ואחת הדרכים לרכוש ידע חיוני זה היא באמצעות ספרי לימוד. בכל מקרה מי שרוצה לעבוד כסוכן אלמנטרי בחברת ביטוח (משרה שבצידה שכר גבוה של 7,000-15,000 ש"ח לחודש, לפני בונוסים ועמלות) או להקים עסק עצמאי בתחום נדרש לעמוד ב-6 בחינות – וגם לשם כך יש כמובן צורך בספרי לימוד איכותיים ועדכניים.

במכללת אורין שפלטר מקבלים תלמידי מסלול לימודי ביטוח אלמנטרי ספרי לימוד יסודיים ומעמיקים שכוללים את כל החומר הדרוש לבחינות וכן מגוון רחב של תרגילים רלוונטיים עם פתרונות מפורטים, שתורמים גם הם כמובן לסיכויי ההצלחה במבחן. ניתן לבחור בין למידה בכיתה, עם מרצים שהם בעלי ניסיון רב בהוראה ואמונים על תשומת לב מלאה לכל תלמיד ותלמידה, לבין למידה מהבית, על בסיס הרצאות מצולמות של אותם מרצים, ובשיא הנוחות מבחינתכם. בכל מקרה ספרי הביטוח האלמנטרי של אורין שפלטר, שנכתבו על-ידי אנשי מקצוע מיומנים מאוד, מהווים חלק בלתי נפרד מהלמידה. הקורסים שמרכיבים את המסלול הם כלכלה, יסודות הביטוח, חשבונאות, סטטיסטיקה ומימון, ביטוח רכוש וביטוח תאונות. בזכות אחוזי ההצלחה הגבוהים והלימוד היעיל תוכלו להשלים את כל הדרישות בדרך לקבלת רישיון סוכן ביטוח כללי (אלמנטרי) גם תוך שנה וחצי עד שנתיים.

דילוג לתוכן