ספרי לימוד ביטוח אלמנטרי

הכשרה בביטוח אלמנטרי דורשת מעבר של ארבע מבחנים במקצועות היסוד, כלכלה, חשבונאות, יסודות הביטוח ומימון וסטטיסטיקה ועוד שני מבחני גמר בביטוח תאונות וביטוח רכוש. בנוסף לכך, תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה. ספרי הלימוד בביטוח אלמנטרי, מכינים אתכם למבחנים והם כוללים חומר תיאורטי כולל שאלות עם פתרונות. הדרך הטובה ביותר להתכונן למבחנים היא באמצעות קורסי הכנה מקצועיים, המקנים לכם את כל הכלים הנדרשים למעבר בהצלחה של הבחינות. 

אצלנו במכללת אורין שפלטר אנחנו משיקים כבר שנים רבות, מסלול לימודים קורס ביטוח אלמנטרי. אחוזי המעבר אצלנו במכללה, הם מהגבוהים ביותר בארץ! בנוסף לכך, הרוב המכריע של הסטודנטים שלמדו אצלנו, עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו. יש לנו עבור הסטודנטים פורטל משרות עשיר שעומד כולו לרשותכם, מייד עם סיום הלימודים. המטרה שלנו היא שכל אחד מכם ימצא את מקומו במעגל התעסוקה ויקבל את כל הכלים הדרושים לכך. 

ספרי לימוד ביטוח אלמנטרי

המסלול האלמנטרי, הכשרה כסוכן ביטוח

סוכני ביטוח עובדים מול החברות והסוכנויות השונות, ומוכרים ללקוחות פוליסות מתאימות עבורם. הסוכנים מקבלים עמלות כשכר על מכירת הפוליסות, התשלום ניתן מטעם חברות הביטוח. סוכני ביטוח אלמנטרים פועלים בהתאם לטובת הלקוח, אך הם מחויבים כמובן גם לאינטרסים של המעסיקים שלהם. סוכן ביטוח אלמנטרי אחראי על כל הביטוחים המוכרים לכולנו, רכב, דירה, עסק, ביטוח תאונות אישיות ועוד ביטוחים רבים נוספים. העבודה בתחום מאפשרת לכם להתקדם כל שנה מבחינת השכר והתנאים, ולהגדיל את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה. 

מתלבטים האם מסלול הלימודים בביטוח אלמנטרי מתאים עבורכם? רוצים לקבל פרטים נוספים על תוכנית הלימודים? אנחנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ אצלנו במכללה. במהלך הפגישה נפרוש בפניכם את תוכנית הלימודים, ואת כל האפשרויות העומדות בפניכם לאחר סיום בהצלחה של המבחנים והסטאז' המתאים.

דילוג לתוכן