ספר לימוד ייעוץ משכנתאות

בשנים האחרונות תחום המשכנתאות עבר מהפכה רצינית, בשנת 2021 בוטלה ההגבלה על מסלול הפריים, בנק ישראל אישר לבנקים לאפשר ללקוחות לקחת שני שלישים מהמשכנתא בריבית פריים. בעקבות השינוי, אנשים נוטים לתת משקל גבוה יותר לריבית הפריים בבניית תמהיל המשכנתא. בשנת 2021 חלו עוד שינויים משמעותיים שהשפיעו על עולם המשכנתאות כגון, עליית מדד המחירים לצרכן ומדד תשומת הבנייה. כל השינויים שהתרחשו משפיעים באופן משמעותי על בניית תמהיל המשכנתא המתאים. 

אנשים רבים שמעוניינים לרכוש נכס, אינם יכולים להבין לעומק את כל המתרחש בתחום. לכן, רבים פונים ליועצי משכנתאות מומחים, בשביל לקבל את ההחלטה הנכונה. יועצי משכנתאות לומדים את התחום באופן מקצועי במסגרת המכללות השונות ברחבי הארץ. תוכניות הלימוד כוללות הכשרה תיאורטית ומעשית לעבודה בתחום.ספרי לימוד בייעוץ משכנתאות מלווים את קורס משכנתאות לאורך כל הדרך. אבל בסופו של יום, ההתנסות המעשית בעבודה, היא הנדבך החשוב ביותר. 

במכללת אורין שפלטר, אנחנו מכשירים אתכם לעבודה עם לקוחות, ומקנים לכם כלים מעשיים להתמודדות עם סיטואציות קונקרטיות. במהלך הקורס אתם מתנסים בחישובים באמצעות מחשבוני משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות. אצלנו תלמדו איך לבנות תמהיל משכנתא מתאים עבור הלקוחות שלכם. 

ספר לימוד ייעוץ משכנתאות

קורס ייעוץ משכנתאות, תוכנית לימודים והכשרה

קורס ייעוץ משכנתאות בנוי מחמישה עשר מפגשים, ארבע שעות אקדמיות לכל מפגש. במהלך הקורס אנחנו שמים דגש מיוחד על תרגול ועל הכנה מעשית לעבודה. בהתאם לכך, המשתתפים יקבלו שאלות רבות לתרגול ובסוף הקורס יעברו בחינה מסכמת. לאחר סיום הלימודים תקבלו תעודת סיום קורס מטעם המכללה שלנו. 

תוכנית הלימודים שלנו כוללת, לימוד מעמיק של כל  מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק. בנוסף לכך, נלמד גם על כל התחומים הרלוונטיים עבור ייעוץ משכנתאות כגון, רכישות נדל"ן ורקע משפטי נדרש בשביל לעסוק בתחום.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן