עבודה בביטוח ללא ניסיון

הרבה מאוד מחפשי עבודה נתקלים במפח נפש כשהם שומעים מהמעסיקים שאין להם את הניסיון הנדרש להתמודד עם התפקיד. זה משהו שלא פשוט לשמוע, והוא מתסכל במיוחד כי ידוע שצריך להתחיל מאיפשהו, ורק צריך אדם אחד שיאמין בך וייתן לך את ההזדמנות. חוסר ניסיון הוא מקל בגלגלים של הרבה מאוד אנשים, שמחפשים עבודות בתחומים רבים ומגוונים, כולל תחומים "פשוטים" יחסית. עם זאת, אם יש תחום אחד שמקבל ומחבק אנשים חסרי ניסיון זהו תחום הביטוח. עבודה בביטוח יכולה להיות מתגמלת מאוד מבחינת שכר. 

עבודה בביטוח

בתחום הביטוח תנאי הקבלה אינם דורשים תואר ראשון אקדמי, אלא תואר מקצועי ויותר מכך, לאור הדרישה הגדולה בתחום, חברות הביטוח נוטות לאתר מחפשי עבודה בביטוח ללא ניסיון למגוון רחב של תפקידים מנהלתיים. אותם אנשים עובדים בתור רפרנטים, אנשי שירות לקוחות ומנהלי תיקים ומקבלים הזדמנות להשתלב בתוך החברה בעודם לומדים את התחום. האפשרות הזו ניתנת רק בזכות מסלול לימודים מותאם, שניתן במכללות כמו מכללת אורין שפלטר. מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בתחום הביטוח, ומסלול הלימודים שלה הוא קצר (כשנתיים בלבד) ונערך רובו ככולו בשעות הערב ובימי שישי. ההבדל בין המכללה לבין מכללות האחרות הוא האפשרות ללמוד גם מהבית, שכן כל השיעורים מצולמים ומועלים לאתר המכללה.

להשתפשף על הדרך

באורין שפלטר מעודדים סטודנטים לצאת ולעבוד בחברות הביטוח, וזאת לאור לוח הזמנים הלא צפוף של המכללה. לעובדים בתחום, כאמור, יש דרישה רבה והאפשרות שניתנת להם, לשלב בין עבודה לבין לימודים, חוסכת הרבה זמן ותסכול. השכר ההתחלתי בתחום הביטוח הוא גבוה, ובנוסף, יש תנאים טובים, בונוסים ועמלות כאשר עובדים בחברות הגדולות. כך אפשר, כבר בגיל צעיר, להרוויח לא מעט כסף וכאשר מסיימים את התואר, לצאת לעבוד בתור סוכני ביטוח איכותיים הרבה יותר.

דילוג לתוכן