עבודה בסוכנות ביטוח

הטרנדים בשוק התעסוקה בישראל משתנים כל הזמן, ויש תחומים יותר פופולאריים ופחות פופולאריים, לפי הלך הרוח של השוק. עם זאת, אם יש מקצוע אחד שהוא לרוב יציב, בגלל מה שהוא מציע ולמי שהוא פונה, זהו שוק הביטוח. חברות הביטוח הגדולות בישראל הן תאגידים ענקיים בהם כדאי מאוד לעבוד בגלל הרבה מאוד סיבות. עבודה בסוכנות ביטוח בדרך כלל כוללת שכר גבוה ביחס למשק, תנאים מצוינים, ולא פחות חשוב – תנאי קבלה פשוטים יחסית שלא מחייבים אנשים להשתעבד ל-4 שנים של לימודים אקדמיים. אם אתם מחפשים עבודה בתחום הביטוח, אצלנו במכללה לקורס סוכן ביטוח מחיר משתלם. 

לימודי ביטוח במכללה

כדי להיכנס לתחום הביטוח צריך ללמוד לתואר מקצועי שאורך כשנתיים בלבד. בחירת המכללה המקצועית היא חשובה במיוחד, ומבין כל האופציות, נראה שמכללת אורין שפלטר היא הטובה ביותר. במכללת אורין שפלטר נמצאים המרצים האיכותיים ביותר, ותוכנית הלימודים הפרקטית והטובה ביותר. מסלול הלימודים אורך כשנתיים, והלימודים נערכים בשעות הערב ובימי שישי, כך שהסטודנטים יכולים לעבוד במקביל בסוכניות הביטוח השונות בתפקידים זוטרים ולצבור ניסיון וידע מכמה כיוונים. בשנה הראשונה, לומדים הסטודנטים של אורין שפלטר ארבעה קורסי בסיס ולאחר מכן מתמחים בתחום הפנסיוני או בתחום האלמנטרי, לפי בחירתם.

סוגי משרה שונים

העבודה בחברת הביטוח, בכל שלב, מגיעה עם יתרונות שקשורים לשכר ותנאים, אך מעבר לכך, יש את עניין סוג המשרה. יש הרבה אנשים שמעוניינים לעבוד כרפרנטים, מנהלי תיקים או בתפקידים מנהלתיים בחצי משרה, או אפילו מהבית. חברות הביטוח הגדולות מסוגלות להציע שלל משרות, כדי למשוך אנשים צעירים ולקוות שיתפתחו לדמויות מפתח בעולם הביטוח. החברות מחפשות את האנשים המוכשרים הללו בתוך המכללות המקצועיות, ובאורין שפלטר מעודדים את הסטודנטים להשתלב בתעשייה וללמוד ממקור ראשון כיצד עובדים. כך, מקבלים הסטודנטים טעימה מהעולם האמיתי בבוקר, ושיעורים מפי המרצים הטובים בארץ בערב. אתם רוצים לעבוד בתחום הביטוח ולא יודעים כמה מרוויח סוכן ביטוח פנסיוני? צרו קשר עם מחלקת ההשמה שלנו לבירורים. 

דילוג לתוכן