עבודה מהבית ללא ניסיון

בשנים האחרונות במיוחד לאחר משבר הקורונה אנשים רבים עברו לעבודה מהבית. מגוון רחב של מקצועות בעיקר בתחום האינטרנט,

הפכו את האופציה לעבודה מרחוק לאטרקטיבית במיוחד. מתכנתים, מעצבים גרפיים, כותבי תוכן ואנשי מקצוע נוספים, יכולים לעשות את עבודתם בצורה מלאה מהבית. חלק מהמקצועות דורשים הכשרות מתאימות אבל חלקם מתאימים גם לאנשים ללא ניסיון קודם. בתחום הביטוח והפיננסים ישנה דרישה גדולה מאוד לעובדים אשר מוכנים להשקיע זמן וללמוד את המקצוע תוך כדי עבודה.

עבודות ללא נסיון מקצועי במשרד או בבית

רפרנטים בתחום הביטוח או חתמים אינם נדרשים לעבור מבחנים מטעם רשויות המדינה, והם יכולים בקלות להשתלב בעבודה בחברות וסוכנויות הביטוח השונות. בשביל למצוא עבודה בתחום כדאי כמובן לעשות קורס רפרנט פנסיוני קצר במכללה, אשר יאפשר לכם לצבור ביטחון ולהכיר את התחום לפני שאתם נכנסים לעובי הקורה.

העבודה כרפרנטים או כחתמים היא במשרדים של סוכנויות הביטוח ושל החברות השונות. אבל, במקרים מסוימים ניתן לבצע חלק ניכר מהעבודה מהבית. הרפרנטים לדוגמא האחראים על ניהול העבודה המשרדית, יכולים לעבוד גם מהבית ורק בחלק מהימים להגיע לעבודה פיזית במשרד.

עבודה מהבית ללא ניסיון
לימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר

במכללת אורין שפלטר יש לנו הכשרות מעשיות בתחום הביטוח עבור רפרנטים וחתמים, ומסלול מלא עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים. הלימודים במכללה מתקיימים ברמה הכי גבוהה שניתן על ידי מרצים מעולים, אנשי מקצוע שבאים מהשטח ועברו אצלנו הכשרה מקיפה להוראה במכללה. קורסים מומלצים לעבודה שלנו מתקיימים במתכונת מקוונת או פרונטלית, בהתאם לצרכים של הסטודנט ומסגרת ההכשרה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי הלימודים שלנו בתחום הביטוח? אל תהססו! פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.

דילוג לתוכן